Gjest gjeest- Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har lest noen tråder her om svetting, og det står mye bra der. Har prøvd både stop 24 og aliminiumsklorid (eller hva det nå heter...) Første gangen jeg prøvde det funket det kjempebra. Men det gjør det ikke nå lengre.. Problemet mitt er at jeg svetter mer i sosiale sammenhenger (som skolen) enn når jeg er hjemme. Når jeg er hjemme og avslappa, kan det gå flere timer uten at jeg svetter, selv om jeg ikke har brukt en sterk deodorant. Men på skolen svetter jeg uansett... Og det er utrolig problematisk... Det er direkte flaut, og jo mer jeg tenker på problemet, jo større blir det. Hver dag er jeg livredd for at noen skal se at jeg har svetteringer under armene. Er det noen som har tips til meg? Det virker sikkert som jeg er ekstremt nervøs i sosiale sammenhenger eller noe, men føler ikke at det er så ille... Kan tankene mine,altså psyken spille en stor rolle for svettinga mi? Og ja,jeg svetter selv om jeg fryser, ikke normal spør du meg... Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg går ut ifra at det er psyken som spiller hovedrolle her. Prøv å chill lite grann, slapp av, og drit i hva andre skal tenke osv. Da går det sikkert helt fint. Hvis ikke det hjelper - kontakt fastlegen din. Mvh. Alexey Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 litt til syre musikk, kansje du er for down to earth, og svetter av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå