Gandax Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Politiet i Norge altså.. At det går ann.. Kjempe alvorlig og sende rundt en SMS som den der.. Jeg mener, "barn" ned til 11 års alderen blir skremt! Cry me a river. Jeg husker godt når jeg var 11, jeg tror ikke jeg hadde blitt så utrolig redd etter og ha fått en sånn teit sms. At dette blir fokus i media, oppfordrer bare fler til og finne på "nifse" sms-er så de kan få oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Døde, forbrente treåringer burde ikke hatt mobiltelefoner. 7364070[/snapback] Poeng. Det kan ikke være sunt for dem. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Og, hvem var det som tipsa politiet om denne saken?«Heihei, 112-sentralen.» «Jeg fikk en nifs SMS! GJØR NOE.» «OH ACKNOWLEDGED! TAKK for at du tipsa oss!» *click* «Roger, informer media. Tror vi har noe stort på gang her...» *se tappert ut i lufta* «Oh vi skal ta dem. De skal få... oh bare vent...» 7358908[/snapback] Haha, du er bare genial! Jeg kan huske å ha fått en sånn, ganske lik melding for ca 5 år siden. Det er ikke akkurat "nyheter", nei. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kan en juss-ekspert fortelle oss hvilken lovhjemmel en slik straff i så fall skulle baseres på? "Ordensforstyrrelse"? Det er vel ingen lov mot å skremme folk? 7358848[/snapback] § 390a. Den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd krenker en annens fred eller som medvirker hertil straffes med bøter eller fengsel inntil 2 år. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kan en juss-ekspert fortelle oss hvilken lovhjemmel en slik straff i så fall skulle baseres på? "Ordensforstyrrelse"? Det er vel ingen lov mot å skremme folk? 7358848[/snapback] § 390a. Den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd krenker en annens fred eller som medvirker hertil straffes med bøter eller fengsel inntil 2 år. 7366268[/snapback] Det er lover for det meste skal jeg si dere. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Interessant mange kommunale forordininger også. Mener det er en forordning i kommunen her som fastslår at en ikke har lov til å kle seg skremmende på offentlig vei mellom 1200 og 1500 på ukedager. Kommunen der pappa er født har enda en forordning som forbyr sprenging av offentlig eiendom, som kai eller vei. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 En post med "skremmende" bilde i spoiler er slettet. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå