Gjest member-101642 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Håper poltiet lykkes. Hadde vært utrolig fett om de klarte å fengsle de som står bak alle kjedebrevene jeg får på MSN. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Alle vet jo egentlig hvem som sendte den første meldinga.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Telenor trengte noen kroner for å kjøpe opp Bredbandsbolaget i Sverige 7359543[/snapback] Hahaha. Det var dagens! :!: Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Dagens? Ganske forutsigbart, om jeg får si. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Blir spamma med 10 slike meldinger daglig av det 11 år gamle søskenbarnet mitt på MSN Hvis han ikke slutter med å sende den dritn så skal jeg og vedøksa besøke han på natta! Hvis ikke ungene er gamle nokk til å skjønne at det der bare er møl så har de på ingen måte behov for å ha mobiltelefon... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Argh, fikk akkurat samme melding på MSN.... Blir nok ikke sendt videre fra meg nei... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvis ikke ungene er gamle nokk til å skjønne at det der bare er møl så har de på ingen måte behov for å ha mobiltelefon... 7360245[/snapback] Hør hør! Et klokt visdommsord! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvis politiet gjør noe med dette, utenom å uttale at "vedkommende som fant på SMS-en vil risikere straff", så skal jeg hoppe utfor brua i protest mot å betale skatt som finansierer slike brødhoder som skal lete etter noen å sikte med hjemmel i "skremme-loven". Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er ikke dette ganske OLD news? Husker noe helt likt ble sendt rundt for noen år siden. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er ikke dette ganske OLD news? Husker noe helt likt ble sendt rundt for noen år siden. 7362873[/snapback] Det husker ikke avisene. Jeg skal starte kjedemelding. "Jeg er en stygg morder som er død, IKKE send denne videre, ellers kommer jeg og TAR deg!". Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Operasjonslederen ved Lillehammer politistasjon sier også at den eller de som har funnet på sms-en kan risikere straff. Herregud! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Lillehamringer. Åh, jeg er så glad jeg er en! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Nå er det også slik at noen som har den kan ikke si at de sender den med egen vilje, alle kan skylde på at de er redd, uansett om det er en voksen eller et barn. Så det er vel strengt talt umulig å ta noen i å sende meldingen. Staffer de noen i det der dør jeg... og kommer tilbake for å stirre på deg om natta! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det at de blir skremt, hvordan kan det være ulovlig? Hvis en elleveåring ser en skummel film og blir skremt, skal man saksøke de som står bak? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hun anbefaler at de som mottar slike meldinger lar være å sende dem videre. wtf? Vil hun at ungene skal få besøk av skumle-jenta? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Se på min signatur. 7358836[/snapback] haha! Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har fått den vertfall en gang... Jeg synest ikke noe om det i og med at jeg HATER sånne "kjedegreier". Å sende det til små barn er jo idiotisk! Jeg skjønner ikke hva folk tenker på/med for tiden! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kanskje det er straffbart siden det er "SMS-terror" som VG kaller det. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Så unge barn bør ikke ha mobiltelefon, så enkelt er det. Da hadde vi sluppet å lese om slike latterlige saker. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Heter hun Kornelia nå? Hun het Cordelia i gamle dager. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Døde, forbrente treåringer burde ikke hatt mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå