CHB3 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Har tenkt å skaffe meg ett hjemmekinoanlegg og har satt sammen noen deler her. Front: Dynavoice F-6 1000kr Senter: Dynavoice C-4 400kr Bak: Dynavoice S-4 500kr Forsterker: Pioneer VSX-416-K 2300kr Har også sett litt på denne pakken. http://www.mamut.com/dynabel/subdet461.htm Hvordan er denne mot det jeg linka til over? Takk for hjelpa Endret 25. november 2006 av CHB3 Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Du burde kanskje prøve på www.avforum.no også. Bedre miljø der =) Eller's kan jeg jo si at jeg har bestilt to tre ting fra dynabel og gennerelt sett så er det kvalitet for penga Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Bare så du vet det, den pioneeren er ikke så kraftig som den gir seg ut for. Er 5*35 EKTE watt i den. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hvor stort er rommet? Ville ikke hatt surround på ett lite rom. Da blir lydbildet veldig rotete. Og som Lefse er inne på så er nok den forsterkeren der i minste laget. Du kan risikere å øderlegge høyttalerene med en forliten forsterker. Så jeg ville spart opp til en som er kraftigere. Endret 15. februar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå