Gå til innhold

Makro til E-500

Anbefalte innlegg

Er i besittelse av et Olympus E-500 kamera. Jeg har to sett med objektiver.

14-45 mm - Vidvinkel

40-150 mm - Tele

Men jeg ønsker å gå nærmere motivet enn en meter! Jeg er halveis amatør innen fotofaget, og trodde jeg klarte meg med mine 14-45 mm :ermm:

Har utrolig lyst på et aldri så lite makro objektiv, men vet ikke hvilket. Jeg aner nemlig ikke hvilke objektiver som passer til mitt funky kamerahus! :D

Jeg kan jo alltids gå for den modellen som er av samme merke som de to objektivene jeg allerede har. Olympus Zuiko Makro Objektiv

Men jeg er åpen for alt. Jeg vil helst ikke gi mer enn 1.500 for objektivet. Jeg vet det kan høres veldig stuslig ut, men så har jeg ikke _så_ god greie på dette. Er forholdsvis ny innen dette her :innocent:

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er i besittelse av et Olympus E-500 kamera. Jeg har to sett med objektiver.

14-45 mm - Vidvinkel

40-150 mm - Tele

Men jeg ønsker å gå nærmere motivet enn en meter! Jeg er halveis amatør innen fotofaget, og trodde jeg klarte meg med mine 14-45 mm  :ermm:

Har utrolig lyst på et aldri så lite makro objektiv, men vet ikke hvilket. Jeg aner nemlig ikke hvilke objektiver som passer til mitt funky kamerahus!  :D

Jeg kan jo alltids gå for den modellen som er av samme merke som de to objektivene jeg allerede har. Olympus Zuiko Makro Objektiv

Men jeg er åpen for alt. Jeg vil helst ikke gi mer enn 1.500 for objektivet. Jeg vet det kan høres veldig stuslig ut, men så har jeg ikke _så_ god greie på dette. Er forholdsvis ny innen dette her  :innocent:

Håper på svar!

7358657[/snapback]

Ville kjøpt Sigma 105 2.8 eller aller helst sigma 150 2.8 hadde jeg hatt Olympus. Kr. 1500,- er dog urealistisk. 105 koster ca 3.500 og 150 nærmer 6000

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hei!