fotballkamera Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hei Lurte på hva slags ledning jeg trenger for å få pc skjermen opp på tvèn. Har en Dell latitude d520 bærbar pc og en panasonic 32`tommers widescreen tv. Hvilken ledning må jeg ha? Å hvor kjøper jeg den? Takk for svar;) Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hei! Er tv'en en flatskjerm? Da vil det være stor sannsynlig for at den har en vga inngang, da kobler du datamaskinen til tv'en som om du skulle ha koblet den til en prosjektor. Hvis den tv'en ikke har vga inngang, så kan du se om datamaskinen har s-video utgang, og hvis tv'en har en s-video inngang (som den sikkert har) kan du kjøpe en s-video kabel som denne HER Håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Om du må bruke S-video kabel, men tv'n ikke har det så fortvil ikke det er dusinvis av scart daptere med s-video på Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Om du må bruke S-video kabel, men tv'n ikke har det så fortvil ikke det er dusinvis av scart daptere med s-video på 7358720[/snapback] Meeen, det er ikke alle TVer som støtter S-Video Lenke til kommentar
Oslolefse Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 D er i de tilfellene man går helt til bunns i kvalitetsskalaen og kjøper en overgang fra s-video til kompositt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå