BlåseJobb Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Trenger norsk guild til Guuild Wars. Jeg har Propheiches W/R lvl 15 Og M/E lvl 20 (spiller ikke lenger på den). Skal kjøpe meg nightfall. PS: trenger ikke bare norske medlemmer Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hvis du er intresert kan du kontakte tico combat crusher eller hells chief in game .. vår guild heter combat crushers. GÅ OGSÅ GJERNE TIL :hjemmesiden Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 hvis du er intresert kan du kontakte tico combat crusher eller hells chief in game .. vår guild heter combat crushers. GÅ OGSÅ GJERNE TIL :hjemmesiden 7361007[/snapback] Litt få medlemmer Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Pen hjemmeside. Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Trenger fortsatt guild..... Trenger helst en guild med flere medlemmer. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ta en kikk på guldwarsnorge du, få som kikker på diskusjon.no etter medlemmer. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Fortidudine Vicimus(min guild) trenger nye spillere, men vi vil helst ha spillere som kan spille PvP. Regner med at du spiller PvE sånn ca hele tiden så du kan jo joine en av PvE guildene i aliansen vår da Skal se om jeg husker hva internett addresen til allianse siden er. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Forces of Valhall Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Forces of Vallhall virka litt kult.......... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Gratulerer med ny guild! Tips: Vær på Ventrilo! De tjener man alltid masse (visdom) på Endret 1. desember 2006 av MongoMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå