Brian Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 trykker jeg på "egenskaper" på en av feilene så står følgende melding der: Finner ikke beskrivelsen for hendelses-ID ( 0 ) i kilde ( ). Den lokale datamaskinen har kanskje ikke den nødvendige registerinformasjonen eller meldings-DLL-filer for å vise meldinger fra en ekstern datamaskin. Du kan bruke /AUXSOURCE= flag for å hente tilbake denne beskrivelsen. Se Hjelp og støtte for detaljer. Følgende informasjon er en del av hendelsen: 6. Lenke til kommentar
brusno Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kode 0 ser det ut til. Har du noen kode under valget "system" (til venstre) da? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Kode 0 ser det ut til. Har du noen kode under valget "system" (til venstre) da? 7359365[/snapback] legger ved et bilde: Lenke til kommentar
brusno Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er vel bare hvis det står "feil" eller "warning" under kolonnen til venstre at koden er interessant. Hvis du ikke har noen feil der, så har det sannsynligvis ikke skjedd noe alvorlig krasj. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Det er vel bare hvis det står "feil" eller "warning" under kolonnen til venstre at koden er interessant. Hvis du ikke har noen feil der, så har det sannsynligvis ikke skjedd noe alvorlig krasj. 7359413[/snapback] så da er det ingen andre muligheter utenom å prøve xp cd'n? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) gikk inn på legg til eller fjern programmer på kontrollpanelet idag. Tenkte jeg skulle prøve å slette noen av programmene som jeg nettopp har lagt inn for å se om problemet var der, men det var jo enklere sagt enn gjort. Vinduet blir helt svart når jeg blar nedover på lista. Endret 26. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
norbat Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Reinstallere skjermkortdriveren? Hardwarefeil - begynner skjermkortet å synge på siste vers? Tror allikevel en 'repair' kan være verdt et forsøk Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Reinstallere skjermkortdriveren?Hardwarefeil - begynner skjermkortet å synge på siste vers? Tror allikevel en 'repair' kan være verdt et forsøk 7360676[/snapback] tror nok ikke skjermkortet holder på å ta kvelden, har nettopp kjøpt det, et X1950pro, og det er bare i det vinudet der jeg har sett det enda. Det virker nesten som om det er noe som hindrer meg i å spille, gjennopprette systemet, og slette programmer. Virker som om det er noe som hindrer meg i å ordne opp. Kansje jeg skal ta en online virusscan bare for sikkerhets skyld. edit: ang. det med repair du snakka om, det funka ikke her, skreiv inn det du sa i run og fikk bare en feilmelding. Endret 26. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
norbat Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 sfc /scannow NB! Det er mellomrom mellom sfc og / Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) sfc /scannow NB! Det er mellomrom mellom sfc og / 7361314[/snapback] jepp, tok å kjørte den testen, ingenting som kom opp. Da den var ferdig forsvant vinduet. Og forresten ang. det vinduet i legg til og fjern programmer, så fant jeg resten helt nederst i vinduet. Virka som om hele vinduet hadde blitt forleget maaaange ganger. Scanna også over med spyware dcotor, ad-aware se professional og nod32 en gang til. Fant 11 infections hos spyware dcotor, og nod32 er ikke helt ferdig enda, men ingen virus så langt. Renska dessuten opp i registret litt også, får se om det hjelper. Endret 26. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
norbat Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) sfc /scannow gir ingen info om noe er reparert eller ikke Disse infeksjonene, har de noen navn? (Spywaredoctor har sikker et logg. Kunne vært interessant og sett den) Endret 26. november 2006 av norbat Lenke til kommentar
mkon Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Istedenfor å slite, legg inn på nytt. Er vansklig å gjette feil i windows da den er så uvillig til å funke som din Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Istedenfor å slite, legg inn på nytt. Er vansklig å gjette feil i windows da den er så uvillig til å funke som din 7361621[/snapback] det er problemet, har formater ca en gang i måneden det siste halvåret og er rimelig lei av det. Fikk også en telefon fra microsoft om hva i huleste jeg holdt på med, og at jeg hadde brukt produktnøkkelen veldig hyppig i det siste. Så hadde vært greit å fiksa dette uten formatering. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Scan Results: scan start: 26.11.2006 14:09:36 scan stop: 26.11.2006 14:28:46 scanned items: 84936 found items: 11 found and ignored: 0 tools used: General Scanner, Process Scanner, LSP Scanner, Startup Scanner, Registry Scanner, Hosts Scanner, Browser Scanner, Browser Activity Scanner, Disk Scanner, ActiveX Scanner Infection Name Location Risk Known Bad Sites cookies.txt - Line #10 High Advertising cookies.txt - Line #29 Low Advertising cookies.txt - Line #30 Low Tracking Cookie(s) cookies.txt - Line #31 Low Tracking Cookie(s) cookies.txt - Line #32 Low Tracking Cookie(s) cookies.txt - Line #33 Low Tracking Cookie(s) cookies.txt - Line #34 Low Tracking Cookie(s) cookies.txt - Line #35 Low Advertising cookies.txt - Line #39 Low Tracking Cookie(s) cookies.txt - Line #40 Low Known Bad Sites cookies.txt - Line #9 High og her: Scan Results: scan start: 26.11.2006 14:09:36 scan stop: 26.11.2006 14:28:46 scanned items: 84936 found items: 11 found and ignored: 0 tools used: General Scanner, Process Scanner, LSP Scanner, Startup Scanner, Registry Scanner, Hosts Scanner, Browser Scanner, Browser Activity Scanner, Disk Scanner, ActiveX Scanner Infection Name Location Risk Known Bad Sites cookies.txt - Line #10 High Advertising cookies.txt - Line #29 Low Advertising cookies.txt - Line #30 Low Tracking Cookie(s) cookies.txt - Line #31 Low Tracking Cookie(s) cookies.txt - Line #32 Low Tracking Cookie(s) cookies.txt - Line #33 Low Tracking Cookie(s) cookies.txt - Line #34 Low Tracking Cookie(s) cookies.txt - Line #35 Low Advertising cookies.txt - Line #39 Low Tracking Cookie(s) cookies.txt - Line #40 Low Known Bad Sites cookies.txt - Line #9 High der var resultatene fra de to site scanningene, men de viser ikke noen navn desverre. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ser ut som Tracking Cookie, noe som ikke er særlig og bli skremt over Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 så da er det ingen andre ting å prøve enn formatering? grøsser bare ved ordet. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 prøver et siste desperat forsøk ved å bruke BitDefender Online Virusscan. Lenke til kommentar
brusno Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 På denne siden står det beskrevet en metode for å stille registeret tilbake til ett opprettingspunkt manuelt: http://www-biology.ucsd.edu/computerservic...egistryfix.html Kikk under "part two". Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) På denne siden står det beskrevet en metode for å stille registeret tilbake til ett opprettingspunkt manuelt: http://www-biology.ucsd.edu/computerservic...egistryfix.html Kikk under "part two". 7363895[/snapback] takk for tipset, men til min store forbauselse så virker det igjen no plutselig. Skulle akkurat til å formatere og tenkte jeg bare skulle prøve en siste gang, og vips så virka det. Blei vel skremt av xp cd'n. Men jeg er ikke 100% trygg på den enda, får prøve den noen dager først før jeg fastslår om problemet er borte. Er det bare jeg som synes Windows er merkelig eller? Uansett, takk for all hjelp. Endret 26. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå