zatux Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Noen som vet om en MSN messenger bouncer? Alà psyBNC sånn som for IRC. Vell, om det i det helle tatt finnest. Hadde vært gøy! :!: Lenke til kommentar
memox Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hva skal du med det, egentlig? Men i alle fall, hvis du tenker på at folk kan sende deg beskjeder når du er borte. Så støtter kopete denne funksjonen (om jeg ikke husker feil). Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Du kan la psyBNC koble til bitlbee. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Du kan la psyBNC koble til bitlbee. 7360149[/snapback] Heftig! Satt å tenkte her en dag forleden, om jeg ikke skulla ha lagt ett slikt program, som kjører msn i ett irc gui. Lette først lenge, men fant aldri noe prog. Følte meg skikkelig smart, og tenkte på patent og det hele. Men jaoki, så slapp jeg det da. Tusen takk. :!: Anbefaler det til alle dere "Jeg-hater-msn-og-synes-irc-er-mye-bedre-men-bruker-msn-fordi-alle-andre-gjør-det"-folka der ute til å prøve dette! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hva i H... skal du med bouncer til MSN? msn har jo allerede en innebyggd logging funksjon... er jo ikke no vits i at det ser ut som at du er online 24/7... når du uansett får logget.. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Hva i H... skal du med bouncer til MSN? msn har jo allerede en innebyggd logging funksjon... er jo ikke no vits i at det ser ut som at du er online 24/7... når du uansett får logget.. 7361209[/snapback] Er det noen av de nyeste minnespisende MSN-klientene som støtter dette her? Har da ikke vært borti noe slikt før jeg i alle fall. Dog, jeg kjører helste simple programvare, for å få mer ut av maskinen min. Og hva er vell da ikke bedre enn ett skall som kjører irssi? Jeg liker faktisk å være tilgjengelig. Dess mindre går jeg klipp av. :-) Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Heftig! Satt å tenkte her en dag forleden, om jeg ikke skulla ha lagt ett slikt program, som kjører msn i ett irc gui. Lette først lenge, men fant aldri noe prog. Følte meg skikkelig smart, og tenkte på patent og det hele. socket scripting til mirc:P Lenke til kommentar
dexx Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Du kan jo også kjøre centericq i en screen på en boks en plass Eller kanskje tilogmed gaim-text http://gaim.sourceforge.net/sean/blog/gaim-text Endret 7. desember 2006 av dexx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå