stizzen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvordan kan jeg få vekk det lille sideflesket jeg har, jeg er ikke feit, men har noe sideflesk, hvrdan få det vekk? Skrå situps? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvordan kan jeg få vekk det lille sideflesket jeg har, jeg er ikke feit, men har noe sideflesk, hvrdan få det vekk? Skrå situps? 7358406[/snapback] Nei. Kaloriunderskudd og kardiotrening. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 og hva vil det si? Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Spis mindre, tren mer. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Spis mindre, tren mer. 7358669[/snapback] Trenger ikke å spise mindre, men kanskje litt mer strukturert. Les om kosthold og kardiotrening på blant annet iform.no og treningsforum.no. Spis proteiner for å beholde muskelmasse. Rask gange for best forbrenning av fett kontra muskelmasse-tap. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Spis mindre karbohydrater, spis mere fett. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Spis mindre karbohydrater, spis mere fett. 7373204[/snapback] Ehhhh, nei. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Spis mindre karbohydrater, spis mere fett. 7373204[/snapback] Ehhhh, nei. 7405665[/snapback] Ehhh, jo. Men du trenger ikke øke fett hvis du får i deg nok sunt fett fra før. Mye proteiner, lite karbs, sunt fett, Kcal underskudd og kardio trening gjør jobben Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Nå inneholder vel 1 gram fett 9 kcal og 1 gram karbohydrater 4 kcal. Poenget mitt med den kommentaren var at det går ikke an å bare si at det er så enkelt: Mindre karbs og mer fett. Da kan man spørre: Hvilket fett? Hvilke karbohydrater? Det er ikke spesielt gunstig for kroppen heller å hele tiden ha et underskudd av karbohydrater. Dietter type Atkins burde man holde seg unna. Hva vet vi om hvor mye karbohydrater stizzen spiser til vanlig? Spis sunt og mosjoner, så kommer resultatene. Protein omdanner seg også til fett om man får i seg for mye. Og hvordan man best forbrenner fett diskuteres jo opp og i mente. Endret 2. desember 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
MRN Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Protein omdanner seg også til fett om man får i seg for mye. Noen som kan bekrefte den? Jeg vet ikke, jeg er totalt nybegynner i alt dette, men har bare lest (forum) at overskuddet av protein bare går rett ut igjen. Så; - Trenger kroppen byggeklosser, så gjør kroppen det. - Trenger kroppen energi, så bruker kroppen proteinet til energi. Proteinet er vanskelig å bryte ned, så man bruker energi for å få energi. - Trenger ikke kroppen noe av dette, så... eh, hva skjer da. Vil protein bli lagret som fett likevel? Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 - Trenger ikke kroppen noe av dette, så... eh, hva skjer da. Vil protein bli lagret som fett likevel? Ja, overføldig protein kan bli lagret som fett, og etter at det er blitt fett, så kan det kun brukes til energi. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis du skal spis fett, spis ekte fett. Slik som ekte majones etc, men ikke for masse da selfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå