uranus Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hei! Først og fremst. Dette er ikke for meg, men for ei venninne som spurte meg om jeg visste om noen sider som ligner Piczo, men ikke er Piczo. Jeg prøvde å overtale henne til å lære seg vanlig html koding og lage noe selv, men det har hun ikke tid til (jobber i russestyret, og flere andre organisasjoner). Dermed ble det til at jeg lovte å hjelpe henne finne en annen side enn Piczo, men som er samme type opplegg. Er det noen her som vet om noen som er greie og gratis? Fri og frank? Takk! Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 www.home.no www.freewebs.com Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det enkle er ofte det beste. En gratis bloggtjeneste. Eventuelt http://pages.google.com/ Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Wordpress<3 En god løsning for de late som ikke kan /har mulighet til å lage sitt eget system og design. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Stort sett alt annet enn wordpress.com og pages.google.com er uegnet. (Har aldri brukt joomla / vet ikke hvordan det fungerer) pages.google.com ligner mer på piczo enn wordpress.com. wordpress er mer blogorientert, google pages er mer komplett nettside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå