stizzen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) hva burde jeg skaffe meg når jeg skal "slanke" meg(mindre fett) og få mere muskler. Elliptisk maskin, eller ro maskin, skal halle ikke være for dyrt, hadde vert fint hvis noen kunne linke til slike produkter. Noe annet dere synes jeg burde ha istedet for en av de maskinene som virker bedre? Endret 25. november 2006 av stizzen Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hjemme har vi beggedeler....vil si at skal du fjerne fett og få muskler er rommaskinen best, veldig god trening, det er også ellipse maskinen, men gir ikke så mye muskler Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 en link til en bra romaskin som ikke er alt for dyr? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 her er hvertfall en billig en Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Vet ikke hva trenings-grunnlaget ditt er men hvis du er veldig ute av form så kan du liksågodt trene med kroppsvekt som med maskin... Med mindre du har veldig lyst til og bruke maskin, kanskje lettere og motivere seg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå