Gå til innhold

Hva er sunt å hå på brødskiva?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
leverpostei er jo en klassiker, veldig godt, men det samme kan ikke sies om lukta. :)

ost, agurk og paprika, det er godt det, og sundt.

7358084[/snapback]

Kva er sunt? Eg har høyrt at for mykje ost (både kvit og brun) ikkje er heldig, mykje fett i osten.

Lenke til kommentar

Fersk salat med en krydder salami skive oppå der igjen er jo bare snadder ...

Det er også gått med cherry tomater oppå ein skive ovnsbakt leverpostei

Jo også er Salami med agurk oppå ganske så godt og har du et godt grovbrød så er det også godt med bare agurk oppå :)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
nå blei jeg sulten. Får lage meg noe mat.

majones skinke tomater(helst hjemmedyrka MYE bedre) annanas

og ost.

Burde bli sundt det. vitaminer og proteiner.

7358100[/snapback]

Siden når ble majones sunt?

--

Makrell i tomat, leverpostei, skinke med noen skiver ost, og tunfisk er gode og forholdsvis sunne pålegg. :)

Endret av christer-R
Lenke til kommentar

Hvis man absolutt ha majones, så kjøp Vita hjertegod majones. Men for all del, dropp majonesen.

Når det gjelder oster så har jeg hørt at brunost er noe man fint kan styre unna, har ikke sjekka opp akkurat det med brunost. Men hvitost ville jeg valgt norvegia lettere hvitost.

Annet pålegg som er sunt er cottage cheese. Hamburgerrygg. Det ble nevnt leverpostei, da ville jeg valgt en mager type leverpostei. :)

Lenke til kommentar
Hvis man absolutt ha majones, så kjøp Vita hjertegod majones. Men for all del, dropp majonesen.

Når det gjelder oster så har jeg hørt at brunost er noe man fint kan styre unna, har ikke sjekka opp akkurat det med brunost. Men hvitost ville jeg valgt norvegia lettere hvitost.

Annet pålegg som er sunt er cottage cheese. Hamburgerrygg. Det ble nevnt leverpostei, da ville jeg valgt en mager type leverpostei.  :)

7365853[/snapback]

databamse sto ikke akkurat til at du var sunn :innocent:

Kan se for meg deg litt små lubben datanerd..

*en spøk*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...