Ballus Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Jeg vet at det er sunt med grovbrød, og har gått over til det nå, men hva bør jeg ha på brødskiva til Frokost, Lunch, Kvelds osv..? Noen som har forslag til noe som er godt og sunt? Takker for alle svar Endret 25. november 2006 av Tee_C Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg vet at det er sunt med grovbrød, og har gått over til det nå, men hva bør jeg ha på brødskiva til Frokost, Lunch, Kvelds osv..? Noen som har forslag til noe som er godt og sunt? 7358078[/snapback] Brunost og leverpostei, smaker godt også. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) leverpostei er jo en klassiker, veldig godt, men det samme kan ikke sies om lukta. ost, agurk og paprika, det er godt det, og sundt. Endret 25. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 nå blei jeg sulten. Får lage meg noe mat. majones skinke tomater(helst hjemmedyrka MYE bedre) annanas og ost. Burde bli sundt det. vitaminer og proteiner. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 leverpostei er jo en klassiker, veldig godt, men det samme kan ikke sies om lukta. ost, agurk og paprika, det er godt det, og sundt. 7358084[/snapback] Kva er sunt? Eg har høyrt at for mykje ost (både kvit og brun) ikkje er heldig, mykje fett i osten. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Fersk salat med en krydder salami skive oppå der igjen er jo bare snadder ... Det er også gått med cherry tomater oppå ein skive ovnsbakt leverpostei Jo også er Salami med agurk oppå ganske så godt og har du et godt grovbrød så er det også godt med bare agurk oppå Endret 25. november 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Makrell i tomat og kokt skinke er ganske sunt. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) nå blei jeg sulten. Får lage meg noe mat. majones skinke tomater(helst hjemmedyrka MYE bedre) annanas og ost. Burde bli sundt det. vitaminer og proteiner. 7358100[/snapback] Siden når ble majones sunt? -- Makrell i tomat, leverpostei, skinke med noen skiver ost, og tunfisk er gode og forholdsvis sunne pålegg. Endret 26. november 2006 av christer-R Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Tunfisk i tomat og makrell i tomat. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg ber brukerne om å holde en viss seriøsitet i dette forumet. Spam er ikke tolerert og vil bli fjernet. Ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 salami med salatblader oppå Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 En nydlig klasikker, men med litt tykke ferske agurk skiver oppå der igjen er bare supert Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 En nydlig klasikker, men med litt tykke ferske agurk skiver oppå der igjen er bare supert 7364902[/snapback] Enig med den der også. Det er herlig med en saftig agurk skive oppå salami Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvis man absolutt må ha majones, så kjøp Vita hjertegod majones. Men for all del, dropp majonesen. Når det gjelder oster så har jeg hørt at brunost er noe man fint kan styre unna, har ikke sjekka opp akkurat det med brunost. Men hvitost ville jeg valgt norvegia lettere hvitost. Annet pålegg som er sunt er cottage cheese. Hamburgerrygg. Det ble nevnt leverpostei, da ville jeg valgt en mager type leverpostei. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvis man absolutt må ha majones, så kjøp Vita hjertegod majones. Men for all del, dropp majonesen. Når det gjelder oster så har jeg hørt at brunost er noe man fint kan styre unna, har ikke sjekka opp akkurat det med brunost. Men hvitost ville jeg valgt norvegia lettere hvitost. Annet pålegg som er sunt er cottage cheese. Hamburgerrygg. Det ble nevnt leverpostei, da ville jeg valgt en mager type leverpostei. 7365853[/snapback] databamse sto ikke akkurat til at du var sunn Kan se for meg deg litt små lubben datanerd.. *en spøk* Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvis du ikke drikker melk så er Ost en fin måte å ta opp Kalsium, og alt det andre i melken. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Peanøttsmør er helt greit å ha på skiva. Masse sunt fett. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg spiser skiver med sjokade hver eneste dag... Ikke bra kanskje, men altfor digg Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Peanøttsmør er helt greit å ha på skiva. Masse sunt fett. 7371432[/snapback] Sprørs hvordan, Mils sin har ivertfal ikke sunt fett. Men peanøttsmørret fra PF er ivertfal konge Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Går mest i banan, makrell, sild i olje/tomat, kylling/kalkun pålegg, omelett og tunfisk. Har alltid noen ferske salatblader til, tomat, agurk, paprika etc Yummeh Faen blei sulten av å lese denne tråden ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå