galskapen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hei, jeg lurte på om noen vet om det er mulig å kjøre katoder på 7v i stedet for 12v. Har prøvd å lete på nett, men det er uklart om det vil ødelegge inverteren eller ikke. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg kan huske å ha hørt noe om dette, hvis jeg ikke tar helt feil så gikk det. Hvilken inventer har du? Den fra revoltec har jo en sikring, noe som sunbeam sine inventere ikke har. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Er Revlotec.. Noen som har gjort dette fra før av eller vil prøve? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Eg har ein sånn viftestyring På pakken så står det at eg kan koble den på, men eg har aldri prøvd det då.... Endret 30. november 2006 av tharshan Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 jeg mener at jeg har sett folk gjort dette, uten å skade lysene men enten så lyste de meeeget svakt, eller så lysta halve katoden opp og den ble bare farget for å sei det sån. hvorfor 7v? kansj du kan sote dem i stede for Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Den vil lyse svakere eller ikke lyse i det hele, mest sansynelig så vil den lyse svakere. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har hatt mine katoder koblet til viftestyringen i over ett år nå, katodene/inverteren har ikke tatt noen skade av det enda i allefall. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 har selv denne: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBLB1BB&mcat=15s230 har bare lys koblet til den, og fungerer helt flott! kan stilles fra helt av til maks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå