Gå til innhold

Se en Hardware.no arbeider i fullt arbeid!

allyse

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-11-15 21:52, skrev DjSlayer:

Det lyset må du gjøre noe med det ser ut som en aktør i en zombie film :smile: Blek (ikke grønn :wink: )

Hehe. veit. Er ikke så lett. Blir hvit da det lyser fra skjermen. Har gjort det litt bedre ihvertfall :smile:

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-15 22:06, skrev DjSlayer:

Jepp mye bedre :smile: er det noen tester som pågår ettersom du jobber så intensivt, eller er det spilling ;p

Jeg sitter faktisk å skriver en test! Har skrevet en del nå. Tror denne kommer til å bli ganske omfattende. Det morsomme er jeg virkelig klarer å jobbe selv om jeg ser et grønt lys fra webkameraet i øyekroken :wink:

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-15 22:17, skrev allyse:

Quote:

Den 2002-11-15 22:15, skrev DjSlayer:

Se der ja, ser fram i mot å lese den. Tør jeg spørre hva testen handler om, eller er det hemmlig til den blir lansert :smile:

Hm. Hva tror du :wink:

Mvh

A. Lyse

Jeg regnet med det, ville bare få bekreftet mine mistanker :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-15 18:57, skrev allyse:

En travel arbeider kan da ikke sitte å glane inn i kameraet hele tiden da
:grin:

Så travelt opptatt at du bruker store deler av kvelden (bortsett fra da du så på TV) på å skrive meldinger her, for å overbevise folk som ser på kameraet om at du jobber hardt. Jeg ser en logisk brist her. :wink:

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-16 11:05 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-16 11:02, skrev TST:

Så travelt opptatt at du bruker store deler av kvelden (bortsett fra da du så på TV) på å skrive meldinger her, for å overbevise folk som ser på kameraet om at du jobber hardt. Jeg ser en logisk brist her. :wink:

Hehe. Jeg skreiv faktisk 2 fullstappa word sider med 12 i skrift igår :grin:

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-16 13:05, skrev TST:

Åj, du er jammen produktiv du! Hele 2 sider, faktisk. Hvor mange kunne det blitt uten det kameraet mon tro? Hehe ;P

Hehe. Du har sikkert rett om alltid :razz: Testen har kanskje noe med kameraet å gjøre så det er en grunn kameraet stod oppe igår :wink:

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...