Snurreleif Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Munchen leder 9-2 over Hamburg med 2 min igjen å spille, vill kamp! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Dortmund leder solid over Greuther Fürth Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 http://www.tv2.no/sport/fotball/tyskland/dortmund-bekrefter-gotze-til-bayern-munchen-for-281-millioner-4032395.html Noe sier meg at Bayern er i ferd med å ta tronen fra Barcelona som europas beste lag! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Blir ekstremt spennende å se hvem som kommer inn dørene til Bayern i løpet av sommeren. Forsvaret er bra, og jeg tror både Badstuber, Lahm, Alaba og spesielt Dante kommer til å prestere bra under Guardiola. I tillegg har de Boateng samt Javi Martinez som de også kan flytte ned hvis noen blir skadet. Bayern er selvfølgelig godt bemannet på midtbanen og vingene, men blir spennende å se hva som skjer med Gomez og Mandžukić. De er ikke akkurat spillere jeg forbinder med Guardiola og Tiki-Taka, så føler meg ganske sikkert på at ihvertfall en av disse forsvinner. Endret 23. april 2013 av Bob Sacamano Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Blir ekstremt spennende å se hvem som kommer inn dørene til Bayern i løpet av sommeren. Forsvaret er bra, og jeg tror både Badstuber, Lahm, Alaba og spesielt Dante kommer til å prestere bra under Guardiola. I tillegg har de Boateng samt Javi Martinez som de også kan flytte ned hvis noen blir skadet. Bayern er selvfølgelig godt bemannet på midtbanen og vingene, men blir spennende å se hva som skjer med Gomez og Mandžukić. De er ikke akkurat spillere jeg forbinder med Guardiola og Tiki-Taka, så føler meg ganske sikkert på at ihvertfall en av disse forsvinner. Vel, det blir spennende å se om det i det hele tatt kommer til å fungere, siden han sålangt kun har trent Barca. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 GAWD! Ingen som ser Bayern vs Borussia M.Gladbach? Bayern får straffe på hands, Müller bommer, en Gladbach spiller handser 3 sek etterpå, ny straffe, mål! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Ausburg Dortmund på EuroSport 2 HD nå. 0-1 (24min). Har du abonnement EuroSport på nettet kan du se på xbox (hvis du har en) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hattrick av den nye spissen til Dortmund, ikke dårlig for første kamp Snart slutt, 90 minutter. De leder 4-0, siste på straffe . Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Fett at Newcastle ikke henta ham. Hah, får vondt langt inni sjelen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jepp. Han var jo keen på Newcastle før Dortmund kom på banen. Burde sikra seg han så fort overgangsvinduet var i gang. Uansett, kjekt at han havna i et likandes lag da, i det minste. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Tidenes snorefest mellom Dortmund og Braunschweig. Er så tydelig at Reus og Gündogan hever Dortmund flere nivåer. Litt skuffet over Aubameyang etter den debuten, og veldig skuffet over Lewandowski og Mkhitaryan, som ikke fikk til noe som helst. Mye sløsing foran mål. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 http://www.fotballsonen.com/den-tyske-fotballrevolusjon/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Må få liv i denne tråden igjen. Dortmund mot Bayern i kveld. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Her var det ikke mye liv nei Virker som formen til Dortmund ikke er helt på topp om dagen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Bayern derimot. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Bayern holder ett eget nivå i år også ja. Helt utrolig! Stor fare for at de vinner alt som er i år også. Det har vel aldri skjedd før? Altså trippel, to år på rad. Endret 15. desember 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Nå skal jeg ikke uttale meg skråsikkert, men det tror jeg ikke har skjedd nei. Hadde vært utrolig, men det er så absolutt ikke umulig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Vel, ingen har vunnet Champions League to år på rad siden turneringen byttet navn tidlig på 90-tallet, så siden den gang har det i hvert fall ikke blitt gjort. Ikke i Europa, i hvert fall. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Hadde vært morro om de klarer trippel i år også, da setter de høye standarder fremover. Endret 15. desember 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå