JRL Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Rødt kort til Schieber. Og Lewandowski fikk rødt sist runde, begynner vel å bli tynt med spisser der da. Reus kan vel brukes der. Mange rykter om at Bayern alerede har en avtale med Lewandowski til neste sesong, men ingenting fra offisielt hold enda. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Herlig fotball av Borussia Dortmund som det blir et vakkert mål ut av! Haha! 2 x Reus i løpet av 1 spillende minutt! Du så kampen? Fikk ikke sett den selv. Vært uten TV og internett hjemme hele helge pga dritt Get. Hva skjedde med Schieber, han fikk først ett gult også direkte rødt kort 4min senere? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Så første omgang, Dortmund spilte til tider helt fantastisk. Så vidt jeg husker var det en albue i ansiktet på motspiller som resulterte i det andre gule. Han gikk opp opp i en duell og veivde veldig med armen før den traff motspilleren. Ikke overraskende så var han og Klopp meget uenige med dommeren. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 I kveld blir det Bayern mot Dormund 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hvor kan jeg se den? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Eller Viaplay om du har det. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Blir Viaplay her i huset Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Gleder meg til den kampen, sitter med Dortmund drakten på Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Vært fan i mange år eller? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Vært fan i mange år eller? Er ikke så veldig fan, får ikke sett så mange kamper, men ser de store kampene. Fulgt med noen sesonger. Vant drakten i en fantasykonkurranse på gamlejobben. Planlegger tur til Westfalenstadion, men for å se om det går denne sesongen. Edit: Kom akkurat ut av dusjen etter innebandykamp, så da falt det naturlig å ta på meg BVB drakten. Endret 27. februar 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Da er storkampen i gang Bayern ser ekstremt sterke ut, men håper på en åpen kamp med mange mål! Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Ser ikke så mye annet enn engelsk fotball (norsk og da), men tysk er ikke så verst egentlig. Tror Bayern tar dette. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Fyfaen, litt smådigg det målet. Forøvrig litt rart det ikke ble dømt straffe. Endret 27. februar 2013 av theHerd Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Tysk fotball slår italiensk og spansk her i gården. Flott fotball-kultur og herlig fotball. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Italiensk og spansk ser jeg aldri på. Championship over el diveshów anyday. Tysk kultur generelt er noe jeg liker uansett så. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Som nøytral ser jeg lite premier leauge, men ser gjerne tysk og italienske kamper selv om jeg ikke holder meg noen av lagene. Flott mål at Robben. Stakkars Weidenfeller får lite hjelp av forsvaret til BVB. Bayern ser veldig sterke ut. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Bayern klart best. Da vinner de nok cupen og serien da, kan se slik ut nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå