Espp Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Müller, Müller, Müller, Müller!! For et fantastisk mål. Fy faen hvor god han er!!!!!!!! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Rå scoring, null spenning i denne ligaen dessverre. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Spennende å se hvor lenge Jarstein greier å holde Kraft på benken. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Etter Bayerns hjemmetap mot Mainz på onsdag så blir dagens kamp mot Dortmund ekstremt viktig. Vinner Dortmund idag blir luken ned senket til 2 poeng, og tittelracet er offisielt på igjen, etter 3 år med så og si null konkurranse. Dortmund har startet vårsesongen med full pott, minus ett uavgjortresultat mot Hertha. Og har kun ett poengtap på hjemmebane gjennom hele sesongen. Bayern har Champions League å konsentrere seg om, og de har de siste årene hatt en mini-kollaps i vårsesongen (dog etter å allerede ha avgjort serien), de har også store skadeproblemer, særlig i forsvar. Så blir det hjemmeseier for Dortmund idag, så skal man ikke se bort ifra at tittelracet blir mye mer spennende enn noen hadde antatt før sesongstart. Endret 5. mars 2016 av Kammizez Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Takk til Eurosport som sender mye Bundesliga nå som Serie A er vanskelig å komme over. Satser på Dortmund i dag, både for ligaens del og fordi jeg liker Dortmund. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Jeg har dplay-abbonoment(europlaligaen & bundeslige), og ser bare på United i Europaligaen i tillegg til en bundesligakamp nå og da. Om en ærlig sjel er interesserte i å låne login, så er jeg åpen for det, da jeg ikke bruker den så mye edit: henvendelse på PM Endret 5. mars 2016 av Herrera. 2 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Bayern overkjører Bremen nå! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Triste scener på Westfalenstadion i dag. En Dortmund-tilskuer døde av hjertestans og en fikk hjerteinfarkt (overlevde) under kampen i dag mellom Dortmund og Mainz. Tilskuerne var helt stille i andre omgang. Massiv respekt fra begges supportere. YNWA ble sunget 1 minutt før slutt og etter kampen. Dortmund vant 2-0, men det betyr ingenting i dag. RIP. Endret 13. mars 2016 av Nettels 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Leste det nettopp. Man kan si hva man vil om tysk fotball, men på de 3 forskjellige stadioner jeg har vært har jeg knapt opplevd hyggeligere borte og hjemmesupportere, og hatt bedre atmosfære. Pluss folk kan drikke øl, det er ingen kamper og folk er siviliserte. Lenke til kommentar
Grynte Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Bor deler av året i Dortmund og dama er derfra. Ekstremt fotballgale folk. Liker meg godt der og har planer om å flytte dit permanent om noen år 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Bor deler av året i Dortmund og dama er derfra. Ekstremt fotballgale folk. Liker meg godt der og har planer om å flytte dit permanent om noen år Hva mener du om Pulisic? Lenke til kommentar
Grynte Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Bor deler av året i Dortmund og dama er derfra. Ekstremt fotballgale folk. Liker meg godt der og har planer om å flytte dit permanent om noen år Hva mener du om Pulisic? Har ikke sett så mye av han ennå så jeg vet ikke. Den nye spilleren som imponerer meg mest er Dembele Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Bor deler av året i Dortmund og dama er derfra. Ekstremt fotballgale folk. Liker meg godt der og har planer om å flytte dit permanent om noen år Hva mener du om Pulisic? Har ikke sett så mye av han ennå så jeg vet ikke.Den nye spilleren som imponerer meg mest er Dembele En kan ikke vente like store prestasjoner av en 17 åringen som Dembele men faktumet at Liverpool ønsker han og Dortmund ville ikke selge han sier noe Han scoret 2 mål forresten for landslaget mitt (USA ) på fredag. Han er vår Ødegård. Håper han får noe spilletid på Dortmund men det tviler jeg på. Kanskje 2017-2018 sesongen. Lenke til kommentar
Grynte Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Han spilte mot Maniz den siste kampen og mot Bayern i supercup han hadde mange mål sjanser. Regner med at han vil bli en av Dortmunds topp skårere i år Lenke til kommentar
Grynte Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) Vet ikke om dere har lest denne artikkelen. http://www.dagbladet.no/sport/rystet-politinbsp-nbsphar-aldri-sett-sa-mye-hat/67012355 Må inrømme at jeg ikke er overasket. Den gule veggen slår til igjen. I Tyskland blir Red Bull kalt Brus-laget. De sier at ekte menn drikker øl, ikke brus Endret 7. februar 2017 av Grynte 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Bayern med nok et stort talent på midten. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Hadde et lite håp om at Arsenal hentet han. Vel vel. Kanskje Bayern selger Douglas Costa nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå