Espp Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Herregud for en fotball. 2-0 etter 10 minutter. Schweinsteiger og Ribery. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Nå har det tatt seg opp igjen etter en litt kjedelig periode. 4-1. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Løsna for Dortmund nå, fra 0-0 til 3-0 på 10 min. 5min til ordinær tid Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Deilig Dortmund-seier i dag. 31-3 i forsøk på mål, 23-0 i forsøk på mål fra innenfor sekstenmeteren. Mkhitaryans første mål siden mai, og Reus og Auba fortsetter å score. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Bas Dost altså, 13 mål og to assists på åtte kamper i 2015. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Kevin De Bruyne Det der er bare så drøyt, det! 2 mål og 1 assist i dag mot Inter. Endret 12. mars 2015 av G27 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Virkelig blomstret i Wolfsburg. Moro! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Sykt synd jeg mistet storkampen som spilles nå! Wolfsburg - Bayern kan bli en perle. Ingen mål til nå (VG live), men jeg er 100% sikker på at de kommer. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Det er Werder Bremen - Bayern. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Du har helt rett.. Veldig usikker på hvordan jeg fikk det til å bli Wolfsburg! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Ikke akkurat Bundesliga, men episoden stammer i alle fall fra en kamp hvor to Bundesliga-lag var involvert. Makan til klovn. Kan ikke helt se for meg hvordan han skal komme unna denne episoden med noen helst form for ære igjen. http://m.db.no/2015/04/10/sport/fotball/bundesliga/bayer_leverkusen/emir_spahic/38630353/ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 For en fjott. Utestengelse fra fotball i et år og sparket på hodet ut av klubben. Maken til idiotisk oppførsel.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Lewan med et ganske lignende mål som Rooney sist kamp. Helt nydelig! Bayern fortsetter å kjøre på. Fotballen de spiller er helt vanvittig. Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Huh, ser ut som om Bayern bare stiller med fire av syv mulige innbyttere i denne kampen. For de som har fulgt laget en stund: Hvordan er fotballen de spiller under Guardiola sammenlignet med tidligere? Tenker både på hvor bra/vanskelige de er å slå, men også stilen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Utrolig vanskelig for meg å si hvor vanskelig de er å slå i forhold til tidligere, men med tanke på at motstanderne ikke får ha ballen i det hele tatt er de nok et hakk verre nå. Fotballen BM spilte under Heynckes er noe av det beste jeg har sett noen gang. BM nå likner stort på Barcelona under Guardiola, bare litt hurtigere. Edit: for å komme med min egen mening på BM for tiden, så er de verdens beste fotballag. De er så latterlig gode. Endret 11. april 2015 av Espp Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Fotballen BM spilte under Heynckes er noe av det beste jeg har sett noen gang. BM nå likner stort på Barcelona under Guardiola, bare litt hurtigere. Helt enig! Verdens beste fotball!! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Mye rykter om at Klopp ønsker å trekke seg fra sin stilling hos Borrusia Dortmund. Hva skal han og ikke minst klubben gjøre nå da? http://www1.skysports.com/football/news/11899/9806394/jurgen-klopp-may-be-ready-to-leave-borussia-dortmund For de av dere som kan tysk, så har Bild en svær sak om akkurat det samme; "Klopp will nicht mehr" http://www.bild.de/sport/fussball/borussia-dortmund/klopp-bittet-bvb-um-vertragsaufloesung-40552596.bild.html Endret 15. april 2015 av Espp Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg tror det er det riktige å gjøre, for begge parters del. Det er åpenbart at det ikke fungerer lenger, og det ser ikke ut som Klopp klarer å snu skuta skikkelig. Om han er for taktisk sta og prinsipiell, eller om han rett og slett er for taktisk begrenset er vanskelig å si, men det har vært liten tvil om at de aller fleste tyske lag har klart å kontre Dortmunds taktikk/strategi. Han kunne muligens fått en siste mulighet og se hva han får gjort i sommer, men det virker jo isåfall ut som at det de er blitt enige her, og jeg kan godt se for meg at Klopp kan være utbrent, som det har blitt spekulert i. Hva han vil gjøre nå er ikke godt å si. Om han vil ta en pause, eller om han kjører rett på, men det er vel uansett liten tvil om at England er det mest sannsynlige stoppestedet. Så må man jo også se an hvilke klubber som faktisk er aktuelle for tiden. City er vel på randen til å sparke, og de trenger nok å fornye troppen sin, men jeg kan likevel ikke helt se for meg den matchen. For Dortmund sin del tror jeg de vil prøve å gå litt tilbake til røttene, ved å droppe dyrere signeringer, og heller satse på det de har gjort tidligere. Kjøpe billige unggutter, satse på akademiet, og gjøre dem til stjerner. De må kvitte seg med dødkjøtt, og la unggutta få sjansen. Neste trener blir nok Tuchel. Det er interessant, fordi han er en slags motsetning til Klopp. Han virker ikke som den energiske kompistypen som Klopp er, men en mye mer kalkulerende taktiker. Men det tror jeg likevel er noe Dortmund trenger for øyeblikket. Hans sterkeste side er vel at han regnes som et taktisk geni, og han er ung. Han vil bringe mer taktisk variasjon og kynisme. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Nå er det bekreftet. Klopp er ferdig i Dortmund. Det blir spennende å se hva klubben og han skal gjøre framover! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Da er det offisielt at Thomas Tuchel tar over etter klopp fra 1. juli. Dette blir spennende! Håper han lykkes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå