Kammizez Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Vel, det er ikke overraskende i det hele tatt, fordi Reus har en utkjøpsklausul på den summen. Kroos hadde bare ett år igjen av kontrakten og kunne gått gratis et halvt år senere. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Jupp! Real var heldige med Kroos og jeg vet ikke hva Bayern måtte gi for Alonso. Forundrer meg ikke om Reus drar til Real, men jeg har trodd hele tiden at han skulle dra til Bayern som har en Ribery som trekker på årene. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Alonso gikk for £8 mill leste jeg på The Guardian. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Reus som signerer Real Madrid-drakt ifølge den spanske sportsavisen AS Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hadde jeg hatt en Brann-drakt og fått ham til å signere den så hadde ikke det betydd at han skulle til Brann, eller? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 I følge logikken til enkelte medier, jo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Synkende skipet Dortmund med nok et tap. Brann MK2. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Synkende skip? De faller som en stein. Har virkelig ikke sett noe lignende. Håper ikke de rykker ned Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Faktisk helt sykt. FC Augsburg fikk også en spiller utvist etter 63 min, men likevel så klarer de ikke å utligne/snu kampen på hjemmebane. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Synkende skip? De faller som en stein. Har virkelig ikke sett noe lignende. Håper ikke de rykker ned Rævkjøringen av Spania og Brasil i VM faktisk Utrolig å tenke på at flere av spillerne deres vant VM for litt over et halvt år siden. 7-1 over Brasil også.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Laget er fullstendig tappet for selvtillit. Langball etter langball. Klarer ikke mer enn 2 pasninger før det brytes. Kampen i helgen hadde de en pasningsikkerhet på 44%. Laveste noensinne siden målingene begynte i 2005. Selv om det nok var en hensikt med det mot et pressende Leverkusen som er ubeseiret hjemme. Men det var ikke særlig mye bedre i dag, og det finnes ingen unnskyldning. Jeg ser virkelig ingen annen måte å få rettet dette på enn at Klopp går av. Ting ser nesten bare verre ut etter en vinterpause som skulle rette opp i dette. Greit, det har gått 2 kamper, og det burde kanskje ventes et par uker til, men om ingenting har bedret seg da, så trengs det forandringer. Men ingenting tyder sålangt på at det vil bedres dessverre. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg hadde ikke trodd at Klopp ville måtte forlate Dortmund pga. dårlige resultater med tanke på de siste årene. Fallet til Dortmund er helt vilt, det sykeste jeg noen gang har opplevd. Konkurs er en ting, men dette er bare sykt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Han burde vel kommet til oss i vår ja... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg hadde ikke trodd at Klopp ville måtte forlate Dortmund pga. dårlige resultater med tanke på de siste årene. Fallet til Dortmund er helt vilt, det sykeste jeg noen gang har opplevd. Konkurs er en ting, men dette er bare sykt. Dette grenser til katastrofe resultater. Utenkelig på alle måter. Hvilken som helst annen toppklubb hadde sparket ham for flere måneder siden. Dortmund kan ikke holde på ham i all evighet selv om han har vært hovedansvarlig for Dortmunds suksess. De kan ikke risikere å fortsette å samme spor, og etterhvert rykke ned pågrunn av et lojalitetsprinsipp overfor Klopp. Det kommer en tid hvor en trener har fått presset alt ut av et lag, og ikke lenger klarer å pushe laget steget videre. Da kreves det dessverre en forandring. Og, vel, tiden ser ut til å være inne, og noe på overtid. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Bayern har 81 % ballbesittelse, men det eneste jeg tenker på er Robbens fæle stilongs ... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Reus 1-0 for Dortmund 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 3-0 seier til Dortmund idag. 1xReus og 2xAubameyang. Får håpe de klarer å klatre litt på tabellen fremover. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Dette er Dortmund tilbake til gamle trakter. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Team-play right there! Endret 8. februar 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Da har Reus offisielt signert for Dortmund til 2019! Flott mtp. at ikke alt går til helvete for dem da Og han ender ihvertfall ikke opp i RM. Ikke billig ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå