Gå til innhold

Bundesliga-tråden


Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Laget er fullstendig tappet for selvtillit. Langball etter langball. Klarer ikke mer enn 2 pasninger før det brytes. Kampen i helgen hadde de en pasningsikkerhet på 44%. Laveste noensinne siden målingene begynte i 2005. Selv om det nok var en hensikt med det mot et pressende Leverkusen som er ubeseiret hjemme. Men det var ikke særlig mye bedre i dag, og det finnes ingen unnskyldning. Jeg ser virkelig ingen annen måte å få rettet dette på enn at Klopp går av. Ting ser nesten bare verre ut etter en vinterpause som skulle rette opp i dette. Greit, det har gått 2 kamper, og det burde kanskje ventes et par uker til, men om ingenting har bedret seg da, så trengs det forandringer. Men ingenting tyder sålangt på at det vil bedres dessverre.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke trodd at Klopp ville måtte forlate Dortmund pga. dårlige resultater med tanke på de siste årene.

 

Fallet til Dortmund er helt vilt, det sykeste jeg noen gang har opplevd. Konkurs er en ting, men dette er bare sykt.

Dette grenser til katastrofe resultater. Utenkelig på alle måter. Hvilken som helst annen toppklubb hadde sparket ham for flere måneder siden. Dortmund kan ikke holde på ham i all evighet selv om han har vært hovedansvarlig for Dortmunds suksess. De kan ikke risikere å fortsette å samme spor, og etterhvert rykke ned pågrunn av et lojalitetsprinsipp overfor Klopp. Det kommer en tid hvor en trener har fått presset alt ut av et lag, og ikke lenger klarer å pushe laget steget videre. Da kreves det dessverre en forandring. Og, vel, tiden ser ut til å være inne, og noe på overtid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...