9374j Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hei, Jeg skal kjøpe inn litt spill til jula og har disse på lista: - Gears of war - Marvel: The ultimate alliance - Oblivion + exp. pack - Tony Hawk Project 8 - Splinter Cell:Double agent Noen som jeg kan kutte ut fra lista eller evt. få kjøpt disse spillene billig? Fant bare Gears of war på play-asia.com, hvis jeg så rett... Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hva med call of duty 3?? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Alle spillene (untatt Oblivion) er ganske nye, og du må nok punge ut full pris ja Tror ikke de andre er sonefrie heller, så vi snakker norsk fullpris. Lenke til kommentar
9374j Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Damn, evt. noen spill som jeg kan vente med å kjøpe? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 GOW er jo bare 399 på Elkjip. Lenke til kommentar
9374j Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Sjekka litt tester av COD3 ja, så fett ut. Noen som vet om det har lang spillbarhet? Ellers så kan det hende jeg fjerner Tony hawk fra lista. Gears of war kan det hende jeg får lånt fra kompiser, eller er det verdt å eie det? - Marvel: The ultimate alliance - Oblivion - Splinter Cell:Double agent (Call of duty 3) Alle med bra score på ign og gamespot. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg ville nok bytta ut en av spillene med Call of Duty 3, ja. Jeg har det, og digger det. Langvarig onlinedel er det også. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Hei, Jeg skal kjøpe inn litt spill til jula og har disse på lista: - Gears of war - Marvel: The ultimate alliance - Oblivion + exp. pack - Tony Hawk Project 8 - Splinter Cell:Double agent Noen som jeg kan kutte ut fra lista eller evt. få kjøpt disse spillene billig? Fant bare Gears of war på play-asia.com, hvis jeg så rett... 7357878[/snapback] Ta deg en titt på www.videogameplus.ca Følgende er sonefrie: Call of Duty 3 - 431,- Marvel: The Ultimate Alliance - 431,- Tony Hawk Project 8 - 431,- Splinter Cell: Double Agent - 431,- Gears of War er også sonefri (431,- for vanlig versjon og 498,- for Collectors Edition), men denne koster jo 399,- på Elkjøp. Endret 25. november 2006 av Spillarkivet.no Lenke til kommentar
cizz Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Sjekka litt tester av COD3 ja, så fett ut. Noen som vet om det har lang spillbarhet? 7358286[/snapback] Det spørs litt, om du kun spiller singelplayer har det ikke så stor spillbarhet. Men om du beveger deg online, så har det veldig lang spillbarhet. COD2 er nok mitt mest spilte X360 spill, 95% online eller splitscreen. COD3 ser ut til og fortsette der COD2 slapp! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Fight Night Round 3 er sykt vanedannende og begyner å bli såpass gamelt at du i alle fall slipper unna fullpris. Ligger en bra demo på markedplace som jeg anbefaler at du tester. Er mest gøy i mulitplayer da. Enten online eller på samme boxen. Lenke til kommentar
bogg Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 gears of wars er drit bra Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Damn, evt. noen spill som jeg kan vente med å kjøpe? 7357924[/snapback] Hva med alle untatt 1?! Gjør eksamene dine isteden. Skjønner ikke hva du skal med mer enn 1 spill om gangen. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ja, dra på Elkjøp og snapp opp GOW. Da har du tidsfordriv fremover (spesielt med live). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå