JFM Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 hvordan kan jeg chippe min playstation2? kan jeg gjøre dette selv eller må jeg sende den inn? hvor må jeg sende den inn? (bor i troms). hva vil dette koste? kan jeg få all info du vet? TAKK FOR ALLE SVAR Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 hvordan kan jeg chippe min playstation2? kan jeg gjøre dette selv eller må jeg sende den inn? hvor må jeg sende den inn? (bor i troms). hva vil dette koste?kan jeg få all info du vet? TAKK FOR ALLE SVAR 7357781[/snapback] Hei, du kan gjøre det selv hvis du kan micro lodding. Her er et bilde fra slim modellen på PS2 kontra et fyrstikk hode Hvis det blir for vanskelig ville jeg ha sendt den inn. Det er flere butikker som gjør dette foreks. www.digistore.no www.loddebolt.com www.hammer.no www.spillchip.com Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ellers så gjør vel du det også, EssspeN eller du kan sende den hit til meg... Det er IKKE lett å lodde i en ps2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå