stizzen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 HVordan kan jeg få pc'n til å gå litt raskere uten å kjøpe masse dill. Eller er det en måte jeg kan få den til å gå fortere i det hele tatt? Er ganske blond når det gjelder pc. Jeg har diskdefragmentert hvis det hjelper noe Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) last ned et program som scanner for spyware/adaware. Rydd opp i registret og fjern midlertidlige filer. Spywareprogram: SPYBOT AD-AWARE Register: dette bør du ikke fikle for mye med hvis du ikke har peiling. midlertidlige filer: CCLEANER Virusbeskyttelse går jeg ut ifra at du har. Så dette bør få litt mer fart på sakene forhåpetligvis. Endret 25. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Må jeg også slette cookies? Takker for svar Edit: Og ja, jeg har Norton Antivirus Endret 25. november 2006 av stizzen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Må jeg også slette cookies? Takker for svar Edit: Og ja, jeg har Norton Antivirus 7357914[/snapback] Jeg vil anbefale avast antivitus istendenfor norton Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Må jeg også slette cookies? Takker for svar Edit: Og ja, jeg har Norton Antivirus 7357914[/snapback] det programmet sletter en del andre småting også som gjør at ting går litt kjappere. Og som kontorstol sier, kansje du bør bytte ut norton, siden den er hissig på minnet. Avast er gratis og bruker mindre prosessorkraft. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det kan være en ide å defragmentere og... Hvor lenge var det siden sist du formaterte? - PC'er bli ofte dynget ned etter en stund og da kan det være kjekt å ta en ren formatering med ny Windows. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 sist gang pc'n ble formatert var rett før sommerferien i år, husker ikke datoen, jeg kjøpte den gamle pc'n til en venn ferdig formatert. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Her og her finner du noen tips på å gjøre maskinen raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå