_tHokA_ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hei Har et Abit KV8 PRO hovedkort. Harddisken som er koblet til den er en sata 120GB disk. Det er litt lite så jeg kjøpte inn en 300GB sata2 disk. Før har det alltid gått bra da jeg kobler til sata2 disker til sata kontroller. Men ikke her Harddisken er en seagate barracuda 7200, 300GB. Min hovedmaskin finner disken, men ikke KV8Pro hovedkortet i min andre maskin. Hva kan feilen være? Må jeg sette ned hastigheten på sata2 disken til sata? og hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nederst på denne siden står det om en jumper man må sette på for å få 150MBps. http://www.hothardware.com/viewarticle.aspx?articleid=881 Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Skal teste det nå. Pinnene er der på disken, men var ikke bilde av hvem som var til å sette ned hastigheten. Men har tatt å satt ned hastigheten på disken nå.. og skal teste den snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå