norhawk Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har nå fått meg trådløst headset til 360'n, men det er jo bare problemer med det. Første dagen jeg brukte det funket alt som det skulle, etter det har jeg ikke kunne bruke det. Jeg får ikke sync'et det, dvs. kontroller'n koblet seg som vanlig opp mot port nr.1 mens headset'et kobler seg opp mot en annen port. Er det noen av dere andre som har tilsvarende problemer, og en eventuell løsning? -Hawk- Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det jeg ville prøvd å gjøre er å gjøre er å gjøre første gang du kobler til kontrolleren den der lille knappen. Se om det virker d gjorde det hoss meg. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hadde akkurat samme problemet. Synket rett første dagen, men til kontroller nr 2 andre dagen. Løsningen min var å synke opp to kontrollere å stikke det vanlige headsettet i kontroller nr2. Deretter synket jeg opp headsettet, og da ble det rett. Etter jeg da hadde slått av og på konsollen så var alt som det skulle. Headsettet har synket til kontroller nr1 i nesten en uke etter dette... Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Man kan jo også velge manuelt om den skal være på 1,2,3 eller 4 ved å trykke på sync knappen. Kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Man kan jo også velge manuelt om den skal være på 1,2,3 eller 4 ved å trykke på sync knappen. Kanskje det hjelper? 7357678[/snapback] Hmm... Ja, det skal også gå an. Men fikk ikke til å gjøre dette. Gjorde det vel feil. Lenke til kommentar
norhawk Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Har prøvd å gjøre det "by-the-book", uten hell. Har også prøvd å trykke på sync-knappen på headset'et, da kan jeg velge mellom 2,3 og 4 - mens port 1 hopper den glatt over. Har bare en kontroller, så jeg får ikke testet Clausn sitt forslag. Har også gjort ett søk på problemet. Får opp dette som en løsning: 1. Slå på konsollen - på selve konsollen. 2. Vent til alt er startet opp, dvs. sign'et inn og alt det der. 3. Slå så på headset'et og sync det mot port 1. 4. Slå på kontroller og la den koble seg til port 1. Jeg skal teste det når jeg kommer hjem igjen, kommer tilbake med resultat på den løsningen. -Hawk- Lenke til kommentar
norhawk Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Får opp dette som en løsning:1. Slå på konsollen - på selve konsollen. 2. Vent til alt er startet opp, dvs. sign'et inn og alt det der. 3. Slå så på headset'et og sync det mot port 1. 4. Slå på kontroller og la den koble seg til port 1. Jeg skal teste det når jeg kommer hjem igjen, kommer tilbake med resultat på den løsningen. -Hawk- 7357798[/snapback] Dette funket for meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå