asoris Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Nemlig. Godt noen tar så lett på det. Vi nærmer oss jo en høytiden nå der "musefisa" i høyeste grad vil være aktuell. For noen... Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Musevisa? Musefise gris. -- Ronk og pul, trivelig jul Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Musevisa? Musefise gris. -- Ronk og pul, trivelig jul 7384475[/snapback] Noen ganger lurer jeg på om du fylleposter. Stadigvekk et og annet gullkorn fra deg. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg synes dette er absolutt ikke noe ekkelt. Når man puler, pumper man inn en viss mengde luft (som andre påpekte, mengden er avhengig av stilling), og den luften kommer ut på en tilfeldig tidspunkt. Eller for eksempel når dama setter seg på magen min "etterpå" for å erte meg. Ja, det kommer lyder. Men vi vet at det er ren luft og den kommer fra et rent, pent og deilig sted. Så det er bare morsomt og vi bare ler. 7383182[/snapback] Høres ut som noe vi gjorde i 5-7 år alderen le av fiste/prope lyder....YESS DA! men gjør som dere vill...for meg høres det bare sykt ut... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hva høres sykt ut? Sex skal være moro! Ved å le av disse lydene ufarliggjør man hendelsen, noe som gjør at den andre personen føler seg mer trygg på situasjonen. 1 Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hva høres sykt ut? Sex skal være moro! Ved å le av disse lydene ufarliggjør man hendelsen, noe som gjør at den andre personen føler seg mer trygg på situasjonen. 7414249[/snapback] Ja, enig. Man skal føle seg trygg med hverandre, da er allting godt. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Høres ut som noe vi gjorde i 5-7 år alderen le av fiste/prope lyder....YESS DA! men gjør som dere vill...for meg høres det bare sykt ut... Og når var det? For 5-7 år siden? Egentlig ganske merkelig at du nå mener at det å lage prompelyder er mye sykere enn å prompe på ordentlig... Skjønner ike dette jeg... Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 virker som jeg formulerte det feil...... men uansett....enig med de komentarene ovenfor.... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Med første damen jeg hadde skjedde dette hele tiden (ikke det at noen av oss brydde oss), men det har aldri skjedd med noen andre jeg har pult. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Trang + stor penis er jo oppskriften på denne lyden, så kan være derfor Lenke til kommentar
gimme Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hehe.. Er vell ikke så alt for uvanlig at musa fiser nei Lenke til kommentar
asoris Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Musevisa? Musefise gris. -- Ronk og pul, trivelig jul 7384475[/snapback] Vask nå pikken din godt til jul.. :!: Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Lokter det like dritt som Promp eller? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Lokter det like dritt som Promp eller? 7427228[/snapback] Det er ikke gasser, det er bare luft som vil ut, type forestill deg at det er luft i badebuksa. Så med mindre vagina er soppinfisert og lukter jævlig er det så og si odørfritt Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Med fare for å virke barnslig så er jeg til dels enig med draco. Klarer ikke å le av slike lyder, og blir fortsatt flau når diverse folk begynner å skrattle av vitser som inkluderer fisering promping, tiss og bæsj. Men så finnes det vel like mange perversiteter (for å si det på en støtende måte) som det finnes mennesker på jorden etc. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Haha! Må nok en gang si at det er morsomt når gutter diskuterer "jenteting". Man kan på ingen måte kontrollere luften i skjeden og lage fiselyder med vilje. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Haha! Må nok en gang si at det er morsomt når gutter diskuterer "jenteting".Man kan på ingen måte kontrollere luften i skjeden og lage fiselyder med vilje. 7438627[/snapback] JO! hun kunne det, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 JO! hun kunne det, det er jeg sikker på! 7441286[/snapback] Som det var nevnt over, så er det to forskjellige ting hva hu klarer å gjøre til vanlig, og hva som er mulig om man puler og får pumpa luft inn i vagina. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 JO! hun kunne det, det er jeg sikker på! 7441286[/snapback] Veit du hva jeg tror? At hun lurte deg trill rundt, og at det var deg hun lo av. Slike fiselyder er ikke akkurat som en vanlig brakfis. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) neida, det går ann. ei som bodde her før kunne det. google pussyfarts ellernosånt Endret 6. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg