Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Fiselyd" fra det kvinnelige kjønnsorganet

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjest_*

Lurte på en liten ting angående et samleie som skjedde for en stund siden. Etter at jeg fikk orgasme og trakk ut penisen så kom det en fiselyd fra kjønnsorganet hennes. Hun ble lettere flau og sa at det skjedde av og til, men jeg turte rett og slett ikke spørre hva det var for noe ettersom jeg nærmest skvatt litt. Hva var det som egentlig skjedde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slike lyder er fullstendig normalt og har ingen ting med størrelse på noen av kjønnsorganene, våthet eller noe som helst annet whatsoever. Det er bare luft som blir presset ut, luft som kan ha kommet inn om man skiftet stilling eller om hun slappet av i skjedemusklaturen for en liten stund eller lignende.

Og det er ikke flaut for noen. Blir man flau av sånt er man åpenbart ikke gammel nok til å ha sex.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe å bli flau av. Dette skjer med alle en eller annen gang. Tror hun kan kontrollere det sånn passe, uten å være så sikker på det :p

7357489[/snapback]

Nei, det er ikke mulig å kontrollere.

Grunnen til at fiselyden oppstår er at det blir pumpet luft inn i vagina. Dette kan være ekstra "ille" ved bruk av visse stillinger. Dette må man rett og slett bare prøve seg frem til, da ingen har lik form på penis og vagina også kan "variere i form".

Det er kun luft, og helt ufarlig (om enn noe flaut).

Lenke til kommentar

7358577[/snapback]

Sikker?

En jente jeg kjenner, var i beruset tilstand, og hadde det veldig morsomt...så sa hun at hun kunne fise med musa, så hun gjorde det, på samme måte nesten, som man kan lage en rap...hun kunne lage fiser med musa..det var velig artig, for hun var i veldig godt humør :!:

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar

7358577[/snapback]

Sikker?

En jente jeg kjenner, var i beruset tilstand, og hadde det veldig morsomt...så sa hun at hun kunne fise med musa, så hun gjorde det, på samme måte nesten, som man kan lage en rap...hun kunne lage fiser med musa..det var velig artig, for hun var i veldig godt humør :!:

7360074[/snapback]

Ja, sånn er det mulig å kontrollere, men ikke ved samleie når det trekkes ut. Det er ikke som å rape, mere som å fylle munnen med luft klemme leppene sammen og blåse

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

7358577[/snapback]

Sikker?

7360074[/snapback]

Ja, sånn er det mulig å kontrollere, men ikke ved samleie når det trekkes ut. Det er ikke som å rape, mere som å fylle munnen med luft klemme leppene sammen og blåse

7360102[/snapback]

Det jeg mente med at det er på samme måte som å lage rap, var ikke helt bokstavlig, mente mer at det er noe man kan trene opp :)

Lenke til kommentar
Kjent som vakuum...

7360120[/snapback]

"Vakuum (latin vacuus, «tom») er i fysikken definert som fravær av materie i et gitt volum av rommet." -wikipedia

Vakuum er vel strengt tatt mangel paa luft, mens fiselydene kommer fra for mye luft i forhold til hva som skal vaere inni der...

Edit: Omformulert.

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar
Kjent som vakuum...

7360120[/snapback]

"Vakuum (latin vacuus, «tom») er i fysikken definert som fravær av materie i et gitt volum av rommet." -wikipedia

Vakuum er vel strengt tatt mangel paa luft, mens fiselydene kommer fra for mye luft i forhold til hva som skal vaere inni der...

Edit: Omformulert.

7362709[/snapback]

Trådstarter skriver at lyden oppstod når han trakk seg ut, altså når all luft ble dratt ut, ikke inn og da Oppstår det nemlig Vakuum

Lenke til kommentar
Det er ikke noe å bli flau av. Dette skjer med alle en eller annen gang. Tror hun kan kontrollere det sånn passe, uten å være så sikker på det :p

7357489[/snapback]

Grunnen til at fiselyden oppstår er at det blir pumpet luft inn i vagina. Dette kan være ekstra "ille" ved bruk av visse stillinger. Dette må man rett og slett bare prøve seg frem til, da ingen har lik form på penis og vagina også kan "variere i form".

Det er kun luft, og helt ufarlig (om enn noe flaut).

7358577[/snapback]

Noe pinlig vil jeg påstå det er ja. Selv opplevd det ved et par anledninger. :blush: Men som det sies, det kan være ekstra ille ved bruk av enkelte stillinger. Men man kan da ikke utelate disse stillingene av frykt for gjentagelse? Eller eventuellt binde seg under selve akten grunnet risikofaren for nye "luftutslipp"? Nei, da ville jo bare den ene parten kunne nyte dette samleie fullt ut. Så en liten "utblåsning" i ny og ne må nok dere gutter bare tåle å (be)finne dere i.:lol:

Lenke til kommentar

Jeg synes dette er absolutt ikke noe ekkelt. Når man puler, pumper man inn en viss mengde luft (som andre påpekte, mengden er avhengig av stilling), og den luften kommer ut på en tilfeldig tidspunkt. Eller for eksempel når dama setter seg på magen min "etterpå" for å erte meg. Ja, det kommer lyder. Men vi vet at det er ren luft og den kommer fra et rent, pent og deilig sted. Så det er bare morsomt og vi bare ler.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...