Jørnan Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Har begynt å bruke Vindows Vista nå, men på grunn av at langt fra alle programmer er støttet, så må jeg bruke XP en del. Problemet er at Internet Explorer 6 gir meg bare adgang til halvparten av internett, hvis jeg kan si det på den måten. Jeg kan gå til for eksempel diskusjon.no, amobil.no, esato.com og liknende, men for eksempel microsoft.no (og micrisoft.com) og google.no (og google.com) fungerer ikke. Det kommer bare "Siden kan ikke vises". Og jeg får ikke oppgradert til IE7 (hvis det er nettleseren som er feilen), siden microsoft er en av sidene IE ikke har tenkt å la meg besøke. Noen idéer om hva som er galt? Fungerte for 5 minutter siden Har prøvd å restarte. Hjelper ikke. Håper på svar Edit: Lastet ned Opera. Samme resultat Endret 25. november 2006 av jornan Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Hvis det er noe som har oppstått de siste timene tror jeg kanskje ikke det er noe galt med maskinen din. Internett er ganske mangelfullt hos meg også, og mange sider dukker ikke opp. Det samme gjelder på begge maskinene mine. Du kan lese mer om feilen på nettet i diverse nettaviser om du kommer inn på dem... http://forbruker.no/digital/article1546075.ece Endret 25. november 2006 av Mythos Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Får teste på en annen maskin også. Håper internett er "ødelagt", så er det ikke noe galt med PC-en min. Skjedd for noen minutter siden. Men er det mulig, egentlig? Hvordan kan internett "forsvinne"? Noe galt med en lokal server i nærheten her? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Sidene som nevnes her fungerer flott hos meg... Kjør en virus scan. Kan jo hende at det er en virus. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Sidene som nevnes her fungerer flott hos meg... Kjør en virus scan. Kan jo hende at det er en virus. 7357562[/snapback] Det er ikke noe virus, men store problemer hor Telenor i kveld, men akkurat nå ser det ut til å funke bedre igjen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=670576 Endret 25. november 2006 av Mythos Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Ikke nå lenger! Det fungrer endelig igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå