trrunde Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Når jeg legger til innhold på framsiden så blir plutselig hele siden hvit!! Hva kan dette være? Lenke til kommentar
Scix Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kan kanskje hende at error_reporting er av, og det er en kritisk feil tidlig i programmet. Da slutter den vel med output tror jeg Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hvor setter jeg på denne error reportinga da? Patrick sa også at jeg måtte gjøre det, når jeg viser kildekoden er det bare dette som kommer opp: <table class="blog" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td valign="top"><div> Lenke til kommentar
Scix Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Vet ikke hvor Patrick sa hvor du skulle sette det, men tror det vil hjelpe å sette det øverst i index filen. Med tanke på at du kommer til en <div>, ville jeg sjekket delen som blir lastet inn i denne diven Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 han sa jeg skulle skru på noe error reporting i admin delen, men fant noe error greier en plass som jeg satte på men da kom bare alle sql spørringene opp :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå