Gå til innhold

Problem med Internett/Firefox

Almadora

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sliter her og. enkelte sider som dagbladet, vpn, til dels aftenposten og selvfølgelig diskusjon.no som fungerer. jeg kjører IE (på telenor ADSL) så det har ikke noe med firefox og gjøre.

hadde litt sånn i forrige uke og.

Komisk når jeg ringte telenor bare for å sjekke. Etter å ha brukt år og dag på å svare på en haug dumme spørsmål til en sånn automatsnakker så får jeg beskjed om at ingenting er feil med linja, og hvis jeg trenger mer hjelp må jeg ringe en betalingstejeneste med et 810-nummer. Ikke snakk om å komme gjennom til support lissom

Lenke til kommentar

Vet, den supporten er tull.

Ringte dit med engang nettet klikka, siden jeg vet at ikke noe av utstyret her er noe feil med. Jeg så jeg fikk ip adresse, men port scan fortalte at det var noe tull. Ringte inn og sa hva som var feil, men fikk bare beskjed om å resette modem og fikse routern min siden det garantert var den som var feilen. Ble bare sint og la på. Prøvde igjen nå. Plutselig er vente tia 45 min, sp jeg er nok ikke den eneste med feil.

Lenke til kommentar

det som stod på siden. :)

Feil slår ut bredbåndsnettet

Feilen medfører at folk i hele Norge opplever problemer og treghet med bredbåndet.

PETER MARKOVSKI

Telenors ip-telefon- og bredbåndsnett er nå nede i Trøndelag, og påvirker netthastigheten over hele Norge.

- Feilen har oppstått ved noe som heter Ørnekroa over Lerkendal, som gjør at hele landet opplever problemer og treghet med bredbåndet, sier informasjonsjef Atle Lessum i Telenor til adressa.no.

Nøyaktig hva som er feilen vet man ikke årsaken til enda, men Lessum forsikrer om at han er i kontinuerlig kontakt med driftsenheten.

Folk som skal logge seg på bredbåndet merker forskjell i hastigheten over hele landet.

- Det kan være at de må logge seg på flere ganger for å komme på nett. Det er ikke slik vi ønsker at det skal være, og vi vil få reparert feilen, sier informasjonssjef Lessum.

Lenke til kommentar
det som stod på siden. :)

Feil slår ut bredbåndsnettet

Feilen medfører at folk i hele Norge opplever problemer og treghet med bredbåndet.

PETER MARKOVSKI

Telenors ip-telefon- og bredbåndsnett er nå nede i Trøndelag, og påvirker netthastigheten over hele Norge.

- Feilen har oppstått ved noe som heter Ørnekroa over Lerkendal, som gjør at hele landet opplever problemer og treghet med bredbåndet, sier informasjonsjef Atle Lessum i Telenor til adressa.no.

Nøyaktig hva som er feilen vet man ikke årsaken til enda, men Lessum forsikrer om at han er i kontinuerlig kontakt med driftsenheten.

Folk som skal logge seg på bredbåndet merker forskjell i hastigheten over hele landet.

- Det kan være at de må logge seg på flere ganger for å komme på nett. Det er ikke slik vi ønsker at det skal være, og vi vil få reparert feilen, sier informasjonssjef Lessum.

7357521[/snapback]

Så de vet ikke hva som er feilen? Dammit... Håper det blir fiksa snart!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...