Almadora Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Internett og Firefox funker ikke! Det går bare på startsidene på leserne! Jeg har prøvd å restarte men det virket ikke.. Noen gode råd? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har du telenor? Jeg sliter med en del sider atm her ihvertfall Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Har du telenor? Jeg sliter med en del sider atm her ihvertfall 7357376[/snapback] Sliter med alle sider jeg bortsett fra diskusjon.no Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 hmm....kommer inn her og på online.no, eneste sidene som funker her. Msn og er helt dødt. Får port feil på msn og andre sider. Er vel noe tull på nettet genrelt da:P Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 hmm....kommer inn her og på online.no, eneste sidene som funker her. Msn og er helt dødt. Får port feil på msn og andre sider. Er vel noe tull på nettet genrelt da:P 7357399[/snapback] MSN er også fucked glemte jeg å si... Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 sliter her og. enkelte sider som dagbladet, vpn, til dels aftenposten og selvfølgelig diskusjon.no som fungerer. jeg kjører IE (på telenor ADSL) så det har ikke noe med firefox og gjøre. hadde litt sånn i forrige uke og. Komisk når jeg ringte telenor bare for å sjekke. Etter å ha brukt år og dag på å svare på en haug dumme spørsmål til en sånn automatsnakker så får jeg beskjed om at ingenting er feil med linja, og hvis jeg trenger mer hjelp må jeg ringe en betalingstejeneste med et 810-nummer. Ikke snakk om å komme gjennom til support lissom Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Vet, den supporten er tull. Ringte dit med engang nettet klikka, siden jeg vet at ikke noe av utstyret her er noe feil med. Jeg så jeg fikk ip adresse, men port scan fortalte at det var noe tull. Ringte inn og sa hva som var feil, men fikk bare beskjed om å resette modem og fikse routern min siden det garantert var den som var feilen. Ble bare sint og la på. Prøvde igjen nå. Plutselig er vente tia 45 min, sp jeg er nok ikke den eneste med feil. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har også problemer. Hardware-nettverket, Aftenposten, Dagbladet og et fåtall andre sider virker. Her er kanskje årsaken: http://forbruker.no/digital/article1546075.ece Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Har også problemer. Hardware-nettverket, Aftenposten, Dagbladet og et fåtall andre sider virker. Her er kanskje årsaken: http://forbruker.no/digital/article1546075.ece 7357501[/snapback] Dam siden funker ikke Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 det som stod på siden. Feil slår ut bredbåndsnettet Feilen medfører at folk i hele Norge opplever problemer og treghet med bredbåndet. PETER MARKOVSKI Telenors ip-telefon- og bredbåndsnett er nå nede i Trøndelag, og påvirker netthastigheten over hele Norge. - Feilen har oppstått ved noe som heter Ørnekroa over Lerkendal, som gjør at hele landet opplever problemer og treghet med bredbåndet, sier informasjonsjef Atle Lessum i Telenor til adressa.no. Nøyaktig hva som er feilen vet man ikke årsaken til enda, men Lessum forsikrer om at han er i kontinuerlig kontakt med driftsenheten. Folk som skal logge seg på bredbåndet merker forskjell i hastigheten over hele landet. - Det kan være at de må logge seg på flere ganger for å komme på nett. Det er ikke slik vi ønsker at det skal være, og vi vil få reparert feilen, sier informasjonssjef Lessum. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Ja, og hva er feilen...:Telenor!! Men står det noe på sidene dems om at ting er ute av funskjon eller rettet på driftsmeldinger...nei http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article761003.ece Her sier dem da att det er fikset, jeg kan ikke si jeg merker det? Endret 25. november 2006 av darkz Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 det som stod på siden. Feil slår ut bredbåndsnettet Feilen medfører at folk i hele Norge opplever problemer og treghet med bredbåndet. PETER MARKOVSKI Telenors ip-telefon- og bredbåndsnett er nå nede i Trøndelag, og påvirker netthastigheten over hele Norge. - Feilen har oppstått ved noe som heter Ørnekroa over Lerkendal, som gjør at hele landet opplever problemer og treghet med bredbåndet, sier informasjonsjef Atle Lessum i Telenor til adressa.no. Nøyaktig hva som er feilen vet man ikke årsaken til enda, men Lessum forsikrer om at han er i kontinuerlig kontakt med driftsenheten. Folk som skal logge seg på bredbåndet merker forskjell i hastigheten over hele landet. - Det kan være at de må logge seg på flere ganger for å komme på nett. Det er ikke slik vi ønsker at det skal være, og vi vil få reparert feilen, sier informasjonssjef Lessum. 7357521[/snapback] Så de vet ikke hva som er feilen? Dammit... Håper det blir fiksa snart! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nå virker det som det er på vei til å bli ordnet. Ting går litt raskere samt at jeg kommer inn på flere side. Msn funker og:P Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Vel, plutselig virket noen sider som ikke virket i sted (men andre fortsatt ikke virker). Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Sliter med alle sider jeg bortsett fra diskusjon.no 7357387[/snapback] Hva er problemet da? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Telenor er problemet i dag, samme har jeg, og mange jeg kjenner opplevd iløpet av de siste timene. Det er ok nå da Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Sliter med alle sider jeg bortsett fra diskusjon.no 7357387[/snapback] Hva er problemet da? 7357780[/snapback] At jeg ikke kommer på andre sider enn diskusjon.no Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Vent.... Endret 25. november 2006 av lilleslem Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Tråd er feilpostet og stenges deretter. Trådstarter kan gjerne prøve å sette seg inn i hvor slike tråder skal postes da dette har vist seg å være et gjentagende problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg