Gå til innhold

raid 180+ horde i SW terenas ;)


Anbefalte innlegg

da blir det world PVP på dem som synes det er gøy... som meg. Drit i rewards. Man spiller for å ha det gøy!!

 

åneida..ikke bare gøy:) elelr det vil si..uten rewards er det ikke gøy i mer enn ca 30 min:) Man må alltid jobbe for noe. Men all pvp blir i TBC fornuftig, i og med at du tjener en liten slant honor som du aldri mister med hvert lille kill:) Og da er det pluttselig gøy igjen:) Man trenger ikke tjene mye for å ha det gøy, men bare at tiden ikke er helt bortkastet slik sporadisk pvp er nå:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da blir det world PVP på dem som synes det er gøy... som meg. Drit i rewards. Man spiller for å ha det gøy!!

 

åneida..ikke bare gøy:) elelr det vil si..uten rewards er det ikke gøy i mer enn ca 30 min:) Man må alltid jobbe for noe. Men all pvp blir i TBC fornuftig, i og med at du tjener en liten slant honor som du aldri mister med hvert lille kill:) Og da er det pluttselig gøy igjen:) Man trenger ikke tjene mye for å ha det gøy, men bare at tiden ikke er helt bortkastet slik sporadisk pvp er nå:)

7398528[/snapback]

 

QFT. Dette er en stor fiks til World PVP.. selv om du fortsatt MÅ i battleground har folk nå i det minste en grunn til å drepe deg, siden de får honoren uten å frykte at de kan miste den. Digger det :D

 

Dessuten i Outland kan man loote "Mark of Thrallmar" osv fra Andre spillere i World PvP som man kan levere inn i Halaa mot Rewards :D

 

Synes det er en god start :)

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...