Gå til innhold

raid 180+ horde i SW terenas ;)


Anbefalte innlegg

vel vel i går kveld samla vi et raid fra hver av de 5 beste guildsa på horde, vi fikk fylt opp nesten 5 raids... vi dro først til SW som da uheldigvis når vi var i roomet til kongen der crasha realmen pga raidet... kom opp igjen 10 min etter da mista vi selvfølgelig utrolig mange folk så vi dro til darnasuss drepte nesten druid king nuben med 30 folk, fikk han til 15% elns før alliance ble dobbelt så mange som oss, så da bestemte vi å dra videre til theramore å ta princess jayna proudmore som gikk rimelig enkelt, tok derfra båten til menethil harbour ganka en mur med allies som sto å venta. ble derfra en kjempe kamp i wetlands på veien til IF stoppa opp flere ganger å dro i gang skikkelig fight, i dun algaz ble alliance for mange og vi starta å dø som fluer da begynte folk å logge av.. vi var da igjen 20 hordes som venta på pvp till å gå off så rusha vi I IF bare for å se hvor mye vi kunne skade magni bronzebeard, mista selvfølgelig alle hordsa utenom 3 stk før vi klarte å komme inn :p jeg var 1 av de 3 som klarte å røre kongen...

 

legger inn noen screenshots seinere

 

ver det beste av world pvp jeg har opplevd noen gang

Endret av kalken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Opplevde faktisk litt world pvp igår selv, på Spinebreaker realm:)

 

fort deg med bilder! spent :)

7357249[/snapback]

vel prøver komme på terenas private forumet der alle screenies a ligger , men ser ut som telenor bare lar meg komme inn på .no sider... jeg som selvsagt er så fjern når sånt foregår at jeg glemmer å ta screenshots selv:P

Endret av kalken
Lenke til kommentar
Opplevde faktisk litt world pvp igår selv, på Spinebreaker realm:)

 

fort deg med bilder! spent :)

7357249[/snapback]

vel prøver komme på terenas private forumet der alle screenies a ligger , men ser ut som telenor bare lar meg komme inn på .no sider... jeg som selvsagt er så fjern når sånt foregår at jeg glemmer å ta screenshots selv:P

7357268[/snapback]

 

Hører av en kamerat på vt at han også har samme problem som deg. han får ikke fyrt opp wow heller.

 

 

får håpe det fikser seg snart da. Får håpe det fikser seg, får screens sin skyld:P

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Opplevde faktisk litt world pvp igår selv, på Spinebreaker realm:)

 

fort deg med bilder! spent :)

7357249[/snapback]

vel prøver komme på terenas private forumet der alle screenies a ligger , men ser ut som telenor bare lar meg komme inn på .no sider... jeg som selvsagt er så fjern når sånt foregår at jeg glemmer å ta screenshots selv:P

7357268[/snapback]

 

Hører av en kamerat på vt at han også har samme problem som deg. han får ikke fyrt opp wow heller.

7357285[/snapback]

 

glemte si det kommer heller ikke på wow nei, men får vel komme med noen screenies i løpet av kvelden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...