bkak Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hvor vanskelig er det å sette inn et nytt 3dkort i en 2 og 1/2 år gammel pIII maskin? Hva kan gå galt? Hovedkortet mitt støtter AGP 2x, så det er ikke et problem... Tenkte på et Ausus 128mb Geforce 4 kort, er det noe å satse på? Takker for eventuell hjelp :smile: Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hei! Det burde ikke være noe problem å skifte skjermkort i din maskin. Er din maskin bygget på standardkomponenter så burde ikke du møte på noen plassproblemer i boksen heller. Bruk sunn fornuft, vær varsom når du monterer og benytt gjerne antistatisk lenke, så klarer du deg nok bra.. Åh, en ting til, det kan ofte være greit å avinstallere det gamle skjermkortets drivere før du setter i gang... Noe jeg har glemt nå, folkens? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Bruk denne linken til montering av agp skjermkort!! http://www.pcworld.no/dataguiden/index.cfm...A97B7D77BBD1385 Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Det skulle gå helt fint.. Så vidt jeg vet, støtter alle Geforce 4 kortene både AGP 2x og AGP 4x . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå