knut-eirik Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hei Som topic sier så har jeg problemer med å stille inn min lcd tv slik at jeg får bilde fra snes`n som står her å venter på å bli brukt. Ha koblet den på en gammel vanlig crt tv og da virker det fint men finner den ikke på noen kanaler på tv`n . Trenger hjelp til dette, alle forslag og løsninger mottas med takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hei Som topic sier så har jeg problemer med å stille inn min lcd tv slik at jeg får bilde fra snes`n som står her å venter på å bli brukt. Ha koblet den på en gammel vanlig crt tv og da virker det fint men finner den ikke på noen kanaler på tv`n . Trenger hjelp til dette, alle forslag og løsninger mottas med takk 7357005[/snapback] Har du en gammel vhs spiller kan du lagre frekvensen på den og ta ut signalet via scartkontakten Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Hei Som topic sier så har jeg problemer med å stille inn min lcd tv slik at jeg får bilde fra snes`n som står her å venter på å bli brukt. Ha koblet den på en gammel vanlig crt tv og da virker det fint men finner den ikke på noen kanaler på tv`n . Trenger hjelp til dette, alle forslag og løsninger mottas med takk 7357005[/snapback] Har du en gammel vhs spiller kan du lagre frekvensen på den og ta ut signalet via scartkontakten 7357928[/snapback] Så enkelt å så glimmrende Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå