Haze2003 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Heisann! Har brukt Zonealarm en stund nå.. men.. den bruker så mye av sytem krafta her.. Noen tips på et enkelt men.. bra brannmur? som ikke "krever" så mye? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Du kan jo prøve Sunbelt / Kerio Personal Firewall, svært god samtidig som den bruker lite ressurser. Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hva med Sygate? virker ikke som det krever so mye. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvis du skal ha en brannmur som ikke stjeler ressurser fra maskinen du bruker, bør du se på en dedikert løsning. Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Hvis du skal ha en brannmur som ikke stjeler ressurser fra maskinen du bruker, bør du se på en dedikert løsning. 7368811[/snapback] Du mener her.. den som følger med windows? For pr nå, bruker jeg brannmuren som følgte med... er det trygg nok.. eller burde jeg bruke en ekstra? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Du mener her.. den som følger med windows? For pr nå, bruker jeg brannmuren som følgte med... er det trygg nok.. eller burde jeg bruke en ekstra? 7377831[/snapback] den som følger med windows er ikke så forferdelig bra. Så det lønenr seg kansje å bytte den ut med en annen. Jeg bruker Zone Alarm, synes den er grei nok. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvis du skal ha en brannmur som ikke stjeler ressurser fra maskinen du bruker, bør du se på en dedikert løsning. 7368811[/snapback] Du mener her.. den som følger med windows? For pr nå, bruker jeg brannmuren som følgte med... er det trygg nok.. eller burde jeg bruke en ekstra? 7377831[/snapback] Jeg snakker om en hw-brannmur, altså en egen maskin som tar seg av brannmurtjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå