Bjorhus Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg vet topgear har testet volvo xc90, men er det noen som vet i hvilken episode i hvilken sesong? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg vet topgear har testet volvo xc90, men er det noen som vet i hvilken episode i hvilken sesong? 7356777[/snapback] Top Gear Winter Olympic Special Presentation DVD Filmed on location on the mountains of Lillehammer, Norway. The presenters of Top Gear test out the cars in their own interepretation of the Olympic Games. Events include the Biathlon with a Volvo XC90 and an Audi Q7, a mini on the ski jump and slalom speed/dance skating using a Jaguar and a Range Rover, a Citroen C1 in the endurance test and a game of Ice Hockey. This is not the UK official release. 1.93GB, Dolby Digital 2.0. Kanskje dette hjelper deg? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Youtube-klipp. Continuation of Top Gear's test of Volvo XC90 SUV. Series 1, episode 9. 12/22/2002. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Winter Olympics episoden er utrolig bra! Særlig der hvor Richard Hammond har satt opp muren i bånn av hoppbakken feil. Veit jo at MYE er skuespill, men likevel morsomt hvordan de andre reagerer. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Jeg vet topgear har testet volvo xc90, men er det noen som vet i hvilken episode i hvilken sesong? 7356777[/snapback] Top Gear Winter Olympic Special Presentation DVD Filmed on location on the mountains of Lillehammer, Norway. The presenters of Top Gear test out the cars in their own interepretation of the Olympic Games. Events include the Biathlon with a Volvo XC90 and an Audi Q7, a mini on the ski jump and slalom speed/dance skating using a Jaguar and a Range Rover, a Citroen C1 in the endurance test and a game of Ice Hockey. This is not the UK official release. 1.93GB, Dolby Digital 2.0. Kanskje dette hjelper deg? 7357966[/snapback] Tnx, var den jeg tenkte på, da de svinkjører i skogen med Q7 og XC90 Steike som jeg gleder meg til den nye sesongen!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 er bare synd vi må vente enda 1,5 månede før den kommer ..... FAENTA HAMSTER! Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Dette er en genial oversikt over hva som skjedde i hvilken episode og når i episoden. Bare å søke etter det du lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå