DaEvil1 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hei lurte på om noen vet hvor en kan finne et opptak av en italiensk fyr i new york. Utdrag fra hva han sier: "I tella the waitress I wanna fokk (fork), she tella me everybody wanna fockk (fuck), I tella the waitress I wanna fokka right on the table she tellin me I'm a son of a bitch" Eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er ikke det en sang som heter DJ Rankin - Pizza Song? Der er det hvertfall en italiener som sier sånt i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Her ligger et av en italiener på Malta: http://www.humor911.com/art.aspx?artID=1038 Forteller akkurat det samme. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Takker, det var i Malta altså... :o Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 den der har jeg hørt i en sang, noen som vet navnet på sangen? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 den der har jeg hørt i en sang, noen som vet navnet på sangen? 7360188[/snapback] Med tanke på at Lefse skrev navnet på sangen rett ovenfor posten din, er jeg helt sikker på at han vet navnet på den sangen. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 den der har jeg hørt i en sang, noen som vet navnet på sangen? 7360188[/snapback] Med tanke på at Lefse skrev navnet på sangen rett ovenfor posten din, er jeg helt sikker på at han vet navnet på den sangen. 7361683[/snapback] haha! fett. da skal jeg spørre Lefse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå