Bliv1n Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har telenor kontant, men sim-kortet er nå 5 år gammelt. Er det på tide å skifte det ut, eller er det meningen at det skal holde lenger? Anyway, om jeg vil ha et nytt sim-kort med samme nummer, og fortsatt ha telenor kontant, hvordan gjør jeg det? Bliv Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Anyway, om jeg vil ha et nytt sim-kort med samme nummer, og fortsatt ha telenor kontant, hvordan gjør jeg det?Du bestiller enten et nytt SIM-kort på telefon eller drar innom nærmeste Telenorforhandler. Og ja, du kan få nytt SIM-kort på et gammelt nummer. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er som sagt fullt mulig å skifte SIM-kortet, og samtidig beholde det gamle nummeret, men jeg ser ikke helt grunnen til å bytte. SIM-kort blir ikke akkurat slitt ut. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 viss en skal ha 3g så må en bytte simkortet viss det er mer enn 3år gammelt eller no sånt Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Sim-kort kan bli slitt ut, jo. Dette kan blant annet føre til dårligere forbindelse. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 vil anbefale å bytte kort, gamle kort kan forårsake mye rare feil på nye mobiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå