andgob Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hei her om dagen hadde jeg lyst til å teste tv-ut funksjonen på skjermkortet mitt, som forøvrig er et Gainward GeForce 4 Ti4200. Jeg kobla pc'n til tv'n, og jeg fikk bilde på tv'n til slutt. Men når jeg skulle sette meg ned å se en film så ble jeg litt skuffa. Filmen snurra og gikk på pc skjermen, men på tv'n kom det ikke noe bilde. Noen som vet hva som kan være gærent? driverene? må jeg slette de gamle driverene ordentlig å legge inn de nyeste? Alle svar mottas med stor takknemlighet... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Først kan du reinstallere driverne for å sjekke at det ikke er de det er noe kluss med. Deretter kan du prøve programmet TvTool som er et fantastisk, bra, genialt (sett inn flere superlativer her), og ikke minst billig (ca en 80kr eller noe). Bruker en Tv-Out er dette programmet et must i mine øyne! Lenke til kommentar
sness Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hva med ATI brukerne da? :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 18:00, skrev sness:Hva med ATI brukerne da? :smile: Da bruker du den glimrende funksjonen som følger med. Theatre overlay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå