Mixy Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Hei Jeg deler idag ett utrolig tilbud med dere OCZ GameXtream for 79.90$ @ tigerdirect.com Ja, dette er rett over 500 norske kroner, for en PSU som i Norge ligger på OVER 1500! Så da spør jeg, er det noen som har tidligere kjøpt fra tigerdirect, og vet om disse er til å stole på? Frakter de til Norge, og hvor lang tid tar denne frakten? Uansett, man får tydelighvis 50$ i rabatt på denne strømforsyningen hvis man registrerer seg to steder, og svarer på noen skjemaer (fra hva jeg kunne skjønne) Sitter å rister av glede her, jeg leter etter en ny strømforsyning, og finner dette Men vil ikke bajse på leggen, så spør litt rundt først Tilbudet gjelder kun frem til 27.11.06 så trenger kjappe svar Takk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Du må legge på 25% mva hvertfall, men allikevel ganske billig. Hvis det skjer noe gærent med den må du vel også sende den til butikken og stå for utgiftene selv, men i Norge dekkes det er forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Det er mulig de er villige til å sende som gave, og sende alt av faktura etc. som brev. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Det er mulig de er villige til å sende som gave, og sende alt av faktura etc. som brev. 7358858[/snapback] For å riskere å miste lisens/få en bot? Jeg tviler. For øvrig virker det som ett seriøst tilbud, men det med rabatten virket mindre seriøst. 50$ i avslag er endel. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Ja, er litt tvilsomt, begynte å regne litt. er ca 525 (blir jo regnet om til norske kroner), så er det 125+ i moms, som gjør at jeg er oppe i 650, som fremdeles er en fin pris. Med porto på sikkert 200,- er det 850,- Jeg vet at en Hiper Type-R er like bra, og ikke har like mye effekt, men det er med alt av garanti og sånn innenfor landets grenser. Dessuten trenger jeg ikke de siste 120W til mitt system. Tror jeg går for en hiper fra den lokale shappa Lenke til kommentar
melsom Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 TigerDirect er seriøse saker ja Bestilt der flere ganger. Rask levering har dem og! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) TigerDirect er seriøse saker ja Bestilt der flere ganger. Rask levering har dem og! 7360220[/snapback] Dont tempt me now EDIT: Spørsmålet er vel egentlig om rabatten også er mulig å få Endret 26. november 2006 av Mixy Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Mixy@. Du glemte noen forhold i ditt regnestykke. Du må betale tollbehandlingsgebyr til posten eller annen ekspeditør (har ingenting med toll å gjøre, heter dette for all tollklarering). Pris fra 75 til 150 kr. Mva regnes av varepris + frakt dersom jeg ikke husker feil (noe som er fullt ut mulig). Husk ellers at du får frakt ved kjøp på nettshop i Norge også, så reell differanse på frakt er vel det rette å bruke. Summa summarum går vel de ulike postene omtrent opp i hverandre. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Nja, kommer ikke til å betale frakt dersom jeg ikke bestiller fra utlandet. Her i Norge har jeg forhandlere som skaffer meg det som trengs, uten at jeg betaler frakt Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Vel.. nå er jo Fortron-Source Epsilon 700W så og si samme strømforsyningen. Så hvorfor ikke bare kjøpe den? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Vel.. nå er jo Fortron-Source Epsilon 700W så og si samme strømforsyningen. Så hvorfor ikke bare kjøpe den? 7363403[/snapback] Stemmer nok det,men husk i tilfelle å bestille med ei Papst 120mm vifte.19 eller 26db.Den orginale bråker en del. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Vel.. nå er jo Fortron-Source Epsilon 700W så og si samme strømforsyningen. Så hvorfor ikke bare kjøpe den? 7363403[/snapback] Stemmer nok det,men husk i tilfelle å bestille med ei Papst 120mm vifte.19 eller 26db.Den orginale bråker en del. 7363457[/snapback] Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå