Gå til innhold

500,- for OCZ GameXtream for godt til å være sant?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg deler idag ett utrolig tilbud med dere :)

 

OCZ GameXtream for 79.90$ @ tigerdirect.com

 

Ja, dette er rett over 500 norske kroner, for en PSU som i Norge ligger på OVER 1500! Så da spør jeg, er det noen som har tidligere kjøpt fra tigerdirect, og vet om disse er til å stole på? Frakter de til Norge, og hvor lang tid tar denne frakten?

 

Uansett, man får tydelighvis 50$ i rabatt på denne strømforsyningen hvis man registrerer seg to steder, og svarer på noen skjemaer (fra hva jeg kunne skjønne)

 

Sitter å rister av glede her, jeg leter etter en ny strømforsyning, og finner dette :p Men vil ikke bajse på leggen, så spør litt rundt først :)

 

Tilbudet gjelder kun frem til 27.11.06 så trenger kjappe svar :)

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, er litt tvilsomt, begynte å regne litt. er ca 525 (blir jo regnet om til norske kroner), så er det 125+ i moms, som gjør at jeg er oppe i 650, som fremdeles er en fin pris. Med porto på sikkert 200,- er det 850,-

 

Jeg vet at en Hiper Type-R er like bra, og ikke har like mye effekt, men det er med alt av garanti og sånn innenfor landets grenser. Dessuten trenger jeg ikke de siste 120W til mitt system.

 

Tror jeg går for en hiper fra den lokale shappa :)

Lenke til kommentar

Mixy@. Du glemte noen forhold i ditt regnestykke. Du må betale tollbehandlingsgebyr til posten eller annen ekspeditør (har ingenting med toll å gjøre, heter dette for all tollklarering). Pris fra 75 til 150 kr.

 

Mva regnes av varepris + frakt dersom jeg ikke husker feil (noe som er fullt ut mulig).

 

Husk ellers at du får frakt ved kjøp på nettshop i Norge også, så reell differanse på frakt er vel det rette å bruke.

 

Summa summarum går vel de ulike postene omtrent opp i hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...