Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hva om personen som skulle spise pizzaen har noe i mot Grandiosa, og kjøpte en pizza kun for å sverte produsenten? Kanskje han er medlem av det Italienske Pizzabakerlauget (som om det virkelig er noe som faktisk heter det, noe en viss annen produsent vil ha oss til å tro). 7406494[/snapback] Det er vel strengt tatt Stabburet som produserer den pizzaen også som de visstnok anbefaler, så ville være dumt å drive med intern sabotasje? Endret 2. desember 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er nok desverre slik den absolutt største delen av sabotasje foregår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Joda, men Stabburet lider vel en del under en slik sak selv om Grandiosa får den største smellen. Blir som E Coli saken til Gilde (selv om den selvsagt var mye større), det var ikke bare morrpølse som fikk dårlig rykte men hele merkenavnet. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har vært bombesikker siden første stund på at forbrukeren selv plasserte halen der for å få oppmerksomhet eller noe slik. 1 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har vært bombesikker siden første stund på at forbrukeren selv plasserte halen der for å få oppmerksomhet eller noe slik. 7414958[/snapback] Jeg også tenkte det, men plasten var jo sjekket og den var intakt og fortsatt fabrikkpakket. Er i såfall sabotasje på selve fabrikken. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvis man vil nok, så hadde man nok klart å fikse plast etter at halen var plassert... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 - ferdigmat har for "rene" ingredienser (ja, faktisk) og nedsetter immunforsvaret på sikt. (En musehale er ren bonus!) 7371255[/snapback] For "rene" ingredienser, hva legger du det? Hvorfor generalisere ferdigmat? Greit, pizza generelt har lite kostfiber når den har fin bunn. Men en hjemmelaget pizza er like usunn som en pizza fra stabburet. Og jeg vil faktisk tro at den pizzaen fra stabburet er mer hygienisk enn den mora di lager ... Lager du derimot en pizza med grov bunn, da kan begynne å kalle pizzaen sunn Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) BeFs, keiserjohn tenker ikke på sunn på den måten, han snakker om bakterier og imunforsvaret. Små mengder fremmede bakterier etc gjør at kroppen din lærer seg dem å kjenne og kan drepe dem en dag om det skulle vise seg nødvendig, det er rett og slett vaksineprinsippet, veldig forenklet. Ferdigmat generellthar veldig sterile ingredienser, og dermed kan det jo svekke imunforsvaret på lang sikt og du vil bli mer plaget av sykdom. Den usterile kjøkkenbenken, mors hender og dine egne busemenn er ting som hjelper på sikt (forklarer bare hva jeg tror keiserjohn mener, om ferdigmat generellt, om den stekes eller ikke. Og jeg tror ikke prinsippet gjelder kun bakterier?) Endret 4. desember 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Du kaster pizzaen i ovnen på 225ºC i 10-20 minuttar, vil ikkje det meste av bakteriar dø? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det medfører riktighet Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå