Datacalibel Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nå har den kjerringa fått for seg at ho ska kvitte seg med de som forsikrer folk mot fartsbøter! Jeg flytter snart til sverige, det neste blir vel at ho tar fra oss bilene! Så lei av ho altså, skal ødelegge alt for oss bil-eiere! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 ikke bra, men hvem er det du snakker om? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 hvem er så denne "kjerringa"? Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Åja, det glemte jeg å nevne, hehe! Kristin Halvorsen seff, hvem andre hater biler så me som hu! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er ikke bra... BTW: stem godt stem blått Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Det er ikke bra... BTW: stem godt stem blått 7356633[/snapback] Hva er blått :S Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er ikke bra... BTW: stem godt stem blått 7356633[/snapback] Hva er blått :S 7356643[/snapback] Høyre og FrP. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Det er ikke bra... BTW: stem godt stem blått 7356633[/snapback] Hva er blått :S 7356643[/snapback] Høyre og FrP. 7356669[/snapback] Åokeyj, er Frp mann her Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Når du referer til en slik sak, hjelper det veldig mye om du poster link til den aktuelle artikkelen slik at det er mulig for andre å lese den og dermed gjøre seg opp en mening om saken. Såvidt jeg kan se er det Kredittilsynet som vil stoppe fartsbot-forsikringene. Jeg kan ikke se at dette har noe med Finansdepartementet og Kristin Halvorsen å gjøre i det hele tatt. Det er vel heller justisdepartementet sin oppgave å ta stilling til slikt. Og nei, jeg stemmer ikke rød-grønt. Lenke til kommentar
Swe Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Åja, det glemte jeg å nevne, hehe! Kristin Halvorsen seff, hvem andre hater biler så me som hu! 7356475[/snapback] Hehe, vel, det er jo fristende å nevne ex-samferdselsminister fra den forrige sentrum-høyre regjeringen, Torild Skogsholm. Makan til kronisk bilhater... Det var nesten så jeg håpet at en ny rød-grønn regjering skulle gjøre en bedre jobb på området, men det gjorde de selvsagt ikke. Politisk farge spiller dessverre ingen rolle når det kommer til samferdselspolitikk i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå