Gå til innhold

Problem med kontaktliste i Outlook

finfyr

Anbefalte innlegg

Hei dere. Har hatt problemer med Outlook etter at jeg sist la det inn på nytt, og impoterte pstfilen min. Når jeg velger å lage en ny mail, og så skal velge "Til...", så kommer det opp en feilmelding (se vedlegg). Trykker ok, så får jeg opp det andre bildet. Da må jeg velge Kontakter oppe i høyre hjørne selv, for å få opp adresselisten som jeg skal velge adresse fra.

Hvordan kan jeg gjøre det slik at det er den "kontakter" som jeg ønsker å bruke, som er det første valget mitt?

Takk.

post-5387-1164471296_thumb.jpg

post-5387-1164471311_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høreklikk på kontakt-mappen din og velg 'Egenskaper'. Velg 'Outlook-adressebok' og hak av for 'Vis denne mappen som en adressebok for e-post'.

Tror dette kan hjelpe.

-Kisp

7356476[/snapback]

Det er allerede haket av... Så det hjelper meg dessverre lite. Ikke noe stort problem for meg, men du verden så irriterrende.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
Fryktelig irriterende problem, som jeg ikke finner noen løsning på. Ikke verre enn at jeg må bruke noen tastetrykk ekstra, men du verden så irriterende likevel.

Så om du har tips, kom med det.

7662230[/snapback]

Har fått samme problemet jeg også.. Fortsatt ingen som kan noe som hjelper mot denne irriterende feilmeldinga..?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...