Gå til innhold

Unger som spiller wow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønske de fjernet muligheten for gamecard-betaling, og på en eller annen måte sørget for at det måtte være DITT visa-kort betalingen gikk gjennom. På den måten hadde i det minste de fleste som spilte vært 16 år eller mer.

7396557[/snapback]

For din del eller for ungenes del?

 

Jeg skulle ønske det samme for ungenes del. Å bare drive med wow+litt skole kan umulig være sunt.

Lenke til kommentar

Så lenge foreldrene har en viss kontroll på wow-spillinga så ser ikke æ problemet i dette. Om de spiller WoW et par timer dagen kontra å spille noe annet, en annen ting er jo at WoW er særdeles vanedannende.. noe æ desverre e fullt klar over.

 

Men å ta fra unga WoW betyr jo at de fjerner insta-BGs for oss hordies, det vikke vi ha noe av :!:

Lenke til kommentar
Tenåringer er barn for meg uansett. De fleste av dem spiller Alliance og noen har idiotiske navn som ødelegger spillopplevelsen. Enuff said.

7360221[/snapback]

Tredveåringer er gamlinger for meg. De fleste av dem spiller Horde og noen av dem er elitister som sutrer på forum angående noe som er omtrent ikke-eksiterende og ødelegger forumopplevesen. Enuff said.

7395899[/snapback]

 

Tror neppe det er noen 30 åringer som har lagd søppletråder som det her.

 

-Me and my friend ganked 2 lvl 60s

-How fat is the person above tread

-How nuub is the person above tread

 

Tre eksempler fra en server jeg spilte på før.

Har til dags dato ikke sett noen tråder fra folk i 30 åra som ødelegger forum opplevelsen i samme grad.

 

Tror du virkelig at det er voksne mennesker som poster møkkatråder som det der?

Ja, om det er noen skulle whine, så er det eldre spillere med god grunn.

 

Husker også for noen dager tilbake at wowforumet her ble spamma ned med idiotiske tråder, fra noen som satt på skolen og hadde det "gøy".

Lenke til kommentar

Som godt voksen kan jeg ofte irritere meg over adferden til folk i wow. Jeg irriterte meg lenge over at folk brukte trade og lfg-kanalene til chatting, så de er fjernet. Det burde være unødvendig, men folk skjønner visst ikke hva de ulike kanalene skal brukes til så da er fjerning eneste løsning.

Når det gjelder hva blizz kan og vil gjøre med barn så blir det mest drømmer etter min mening. Blizzard ønsker flest mulig kunder og mest mulig penger inn. Aldersgrensen er nok satt så lavt som mulig nettopp for å oppnå dette.

Jeg er helt overbevist om at man kan lære mye ved å spille (i moderate mengder), ikke bare engelsk. Når jeg leser på forumet er det likefullt min oppfatning at mange kunne hatt behov for bedre norskkunnskaper også, men det er vel et ikke-tema.

Lenke til kommentar
Skulle ønske de fjernet muligheten for gamecard-betaling, og på en eller annen måte sørget for at det måtte være DITT visa-kort betalingen gikk gjennom. På den måten hadde i det minste de fleste som spilte vært 16 år eller mer.

7396557[/snapback]

For din del eller for ungenes del?

 

Jeg skulle ønske det samme for ungenes del. Å bare drive med wow+litt skole kan umulig være sunt.

7396575[/snapback]

 

Nja, både for min og ungenes del. jeg skal innrømme jeg synes useriøs oppførsel ødelegger for andre. I tillegg er det litt rart, at MMO spill, som gjerne kan være mer vanedannende en pengespill, ikke har aldersgrense, mens f.eks spilleautomater har.

Lenke til kommentar

Dette her var litt teit!

18 års grense på wow?

det er teit syns æ... burde heller fokusere på å få vekk blind-vold spill...

Æ æ 15 år, går på ungdom skole, spiller fotball veldig ofte, spiller gitar, går sammen med venner og spiller wow... ikke no problem for mæ... tror heller dere 25 åringer som sitter her å whiner om en oplevelse dere har hatt om en på wow har sagt "give me gold plzzzz!" på trade. Dere kan ikke vite at han er under 18... Uansett om han er under eller over så er det bare å sette han på ignore? hva er problemet? Også som sagt før... hvis du syns det er irriterans med 12 åringer som blir sparka i seng mitt under mc så gå i 18 pluss guild...

 

 

Nå blir æ flamma :p

Endret av Haarvekst
Lenke til kommentar

Er så mange her som sier at det ikke er sunt for kidsa å spille wow. Vel, det er da faen ikke noe sunnere i grunn for oss 20+?! Kidsa burde gå ut å more seg, og det samme burde vi gamle også. Forskjellen er at vi på 20+ har mer muligheter til å f.eks gå på utesteder. Avhengighet er like usunt for en 20åring som for en 12åring...

 

Greit nok at det er plagsomt med masse kids og sånn, men å bruke argumenter som at det er usunt for de, blir litt feil synes nå jeg hvertfall.... :innocent:

Lenke til kommentar

well well well.......

den letteste måten å finne under 16 unger på det er å bare å finne en paladin som stikker når han har 89% hp XD

 

Men over til no mer særiøst....

Det er sikkert greit å soille når du har nådd 16.....

som meg selv så har jeg ``møtt`` folk some er ca 15-16 år gamle og de oppfører seg for det meste som folk....

 

Men man finner veldig fort ut hvem som ikke er til å stole på når det gjelder alder...

det er unger som whiner bare de ikke får værra med på raid, omtrent som i ``real life`` tenk deg om faren hadde spilt og...

 

``Pappa! jeg vill ha det epix sverdet som dropper, kan jeg Ninja det?``

 

omtrent som i virkelige liv......whine whine whine WHINE.....

jaja....../ignore FTW^^

 

( psst....jeg har sett mange over 18 som whiner.....)

Lenke til kommentar

Jeg whiner hele tiden, å jeg er snart 20 :OO::OO::O:O.

 

Men men, det som er skummelt er at noen spiller så mye at det går utover utdanning. Ja kanskje ungdomskole/barneskole ikke er det ALLER viktigste stadiet i et barns liv. Men det er allikevel viktig for unge å bygge opp gode arbeidsvaner.

 

Da jeg gikk på vidergåede spilte jeg ganske mye i ukene, helgene gikk mer til det soiale (real life is a instance that never resets :\) . Men det var ofte jeg satt å tenkte "hvorfor sitter jeg her å spiller så mye, får å tjene dkp, slik at jeg kan kjøpe noe som dropper, i et spill, som jeg aldri ALDRI kommer til å få bruk for? =_O *puste*". Jah konklusjonen ble at jeg satte school > wow.

 

Barn/unge som spiller er ok, selv om de ødelgger noe av spilleopplevelsen :p. Spille handler ikke bare om dpk/item farming heller. Det er både spennede, gøy og kan oppleves som noe sosialt. Barn skall ha det gøy. Men det blir skummelt når spillingen går for langt.

 

Btw, skal du skal søke på jobb. Da hjelper det ikke å skrive "Ja jeg har downet Ragnaros å Nef, samt har jeg masse epix".

Endret av Horg
Lenke til kommentar

Godt innleg der ja.....

 

Selv spiller jeg som underholdning i hverdagen....problemet er at det koster....

 

men ja...skole er viktigere....

og hvis du har sett fyren min på wow.....skulle du tro at han ennå var 45 med det utstyret han har.....grinder jeg gear....nei....

i så fall trur jeg at wow er det dyreste chatte programmet jeg har sett.....;)

Lenke til kommentar
Btw, skal du skal søke på jobb. Da hjelper det ikke å skrive "Ja jeg har downet Ragnaros å Nef, samt har jeg masse epix".

7404395[/snapback]

 

Hehe, leste en plass om en kar som fikk en lederstilling når det stod likt mellom han og de andre søkerene, fordi han var guildleder i et stort guild.

http://www.wired.com/wired/archive/14.04/learn.html

der var linken ja.

 

Morsom sak :!:

Lenke til kommentar
Btw, skal du skal søke på jobb. Da hjelper det ikke å skrive "Ja jeg har downet Ragnaros å Nef, samt har jeg masse epix".

7404395[/snapback]

 

Hehe, leste en plass om en kar som fikk en lederstilling når det stod likt mellom han og de andre søkerene, fordi han var guildleder i et stort guild.

http://www.wired.com/wired/archive/14.04/learn.html

der var linken ja.

 

Morsom sak :!:

7404462[/snapback]

 

Haha seriøst xD. Jaja tror ikke jeg satser på å få en jobb gjennom en guild i wow :roll: .

 

edit: shait ! nattevaktsyndrome sniker seg på allerde :dontgetit:

Endret av Horg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...