Gå til innhold

Unger som spiller wow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes også det kan være plagsomt med kids i wow. Men det ødlegger ikke spillet i grunnen. Men jeg har en innebygget og god evne til å gi faen. Man må bare prøve å gi faen og la være å bry seg om hva som skjer rundt en. Vær hyggelig og grei å drit i hva andre gjør. Som et utgangspunkt :)

 

Og siden det er 12 års grense så må ihvertfall 12 åringer få lov å spille. Og for min del må også dem som er yngre få spille. Dem kommer jo uansett ikke inn i et seriøst guild.

 

Tenkte at min sønn skal få prøve seg så tidlig som han kan...6 års alderen tenker jeg. Men da med sin egen pc ved siden av meg så jeg kan hjelpe ham.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Greit nok at de spiller, ja de kommer nok ikke inn i noe raiding-guild, men jeg blir forbanna når jeg prøver å requeste noe fra guildbanken 10 ganger pga en dust åpner trade-vindu hver jævla gang uten å slutte når jeg ber han om det.

7367332[/snapback]

 

Dette er en veldokumentert følge av at folk under 18 spiller wow.

Lenke til kommentar
Greit nok at de spiller, ja de kommer nok ikke inn i noe raiding-guild, men jeg blir forbanna når jeg prøver å requeste noe fra guildbanken 10 ganger pga en dust åpner trade-vindu hver jævla gang uten å slutte når jeg ber han om det.

 

joda..men dette er ikke vanlig da. Jeg har til dags dato aldri opplevd at noen har gjort dette mer enn maks 2 ganger i mitt wow liv.

Lenke til kommentar
Wow burde ha en 18 årsgrense.

 

Slik som det f.eks er i USA.

7367501[/snapback]

Det vil ikke hjelpe, det er jo foreldrene som betaler for spillet i de fleste tilfellene, og du så vel aldersgrensen stoppe 10-åringer i å spille GTA: SA?

7367559[/snapback]

 

 

Vel jeg tror mange foreldre ikke ville kjøpt wow til 12åringer når de ser det er 18 årsgrense.

En mulighet er at de kutta ut gamecard å accepterte kun kredittkort.

 

Anyway... Småtasser ender somregel opp uten noe spes. bra guild , siden ingen

seriøse vil ha dem.

Å spillere under 18år har en tendens til å velge alliance, så glad jeg spiller horde mest. Er iallefall min erfaring.

Lenke til kommentar

Lillebroren min og alle vennene hans spiller WoW. Alle er 8-9 år. Ingen av dem kan engelsk, de spiller minst 5 timer om dagen og alle unntatt lillebroren min (takket være meg :D ) oppfører seg som drittunger in-game.

 

Men det varierer mye på modenhet. En av bestevennene spilte masse forskjellige MMOs da han var 8 og hans engelsk var bedre enn de fleste.

 

Ikke gi unger WoW er da min mening.

Lenke til kommentar
Greit nok at de spiller, ja de kommer nok ikke inn i noe raiding-guild, men jeg blir forbanna når jeg prøver å requeste noe fra guildbanken 10 ganger pga en dust åpner trade-vindu hver jævla gang uten å slutte når jeg ber han om det.

7367332[/snapback]

 

hvordan vet du at det er en dust under 18? Kan godt være en dust som er 18-20 eller eldre for den del. Ser ikke helt den magiske forandringen noen her ser ut til å forvente av de som fyller 18. Er man en ufordragelig tosk så er man det sannsyneligvis det resten av livet, eventuelt skjerper seg litt i jobb/virkelige liv hvor slikt har litt mer alvorlige konsekvenser.

Lenke til kommentar
Greit nok at de spiller, ja de kommer nok ikke inn i noe raiding-guild, men jeg blir forbanna når jeg prøver å requeste noe fra guildbanken 10 ganger pga en dust åpner trade-vindu hver jævla gang uten å slutte når jeg ber han om det.

7367332[/snapback]

 

hvordan vet du at det er en dust under 18? Kan godt være en dust som er 18-20 eller eldre for den del. Ser ikke helt den magiske forandringen noen her ser ut til å forvente av de som fyller 18. Er man en ufordragelig tosk så er man det sannsyneligvis det resten av livet, eventuelt skjerper seg litt i jobb/virkelige liv hvor slikt har litt mer alvorlige konsekvenser.

7368321[/snapback]

 

Ops. Opera klikka litt her.

Endret av |SeVen|
Lenke til kommentar
Er mange venner sammen om å spille, blir de lettere avhengige. Slutter å treffe hverandre. Slutter å gå ut å sitter inne hele dagene.  Blir mindre sosiale osv.

 

Syntes wow burde ha en litt høyere aldersgrense.

 

Det er bare waste of money å la dem spille. De burde heller være ute å leke!

7379275[/snapback]

 

 

samma faen det vel.. bryr det deg? for min del så gir jeg faen om kidsa sitter inne å råtner... gjorde ikke vi da vi var små?? husker jeg satt innne titals timer å spilte nintendo 1 / super nintendo med venner... ufattelig morro... ungene må lære selv å beherske seg... å dra inn skrekk eksempler blir bare for dumt.. har folk lyst til å spille så la dem gjøre det ... så slutt å whine

Lenke til kommentar

Akkurat det med at dersom det var eldre aldersgrense so ville færre unge spele det stemmer kanskje. Visst vi går ut frå at det er foreldra som kjøper spelet til dei. Eg var på play zone eit par dager sida, ein gutt som ville ha counter strike. Tenker han var rundt 12 år gammal. Fekk ikkje spelet pga det var 18 år.

 

Klart unge personer kan oppføre seg fint. Laveste i guildet eg er i er vel 12 år ( sonen til GM) og eit par norske på rundt 15. Oppfører seg fint. Dei som eg av og til finn plagsomme er gjerne norske. Merker nesten aldri det samme på utenlandske ungdom. Men det er vel berre med erfaring å gjer.

 

Og personlig eg gjer faen i om ungdom rundt i 10års alderen kaster vekk livet sitt på wow. Ikkje mitt ansvar å få dei ut av eit spel. Dersom eg kjenner dei i real life ser eg anna på det.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar
Has ikke noe i mot at unger spiller wow. Er det ikke den alders gruppa spille er rettet mot?

7379493[/snapback]

Nei, i grunn ikke. Gjennomsnittsalderen på MMORPG-spillere har brukt å ligge rundt 25-30 år, men jeg har ikke noe eksakt tall akkurat nå.

 

RED:

the average age of the WoW player is 28.3

 

Kilde.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...