Gå til innhold

Unger som spiller wow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wow burde hatt 18 års aldersgrense.

Er selv i en guild med kun 18+ (såvidt vi veit da) og vi har en uoffisiell 18 års grense.

(hvilket betyr at vi ikke oppgir det i requirments, men bastant avviser de som er under 18 år)

7361746[/snapback]

 

Og hvordan finner dere ut om de er 18+ ? Ved å ikke nevne minimum alder og heller spøre?

7362435[/snapback]

 

Ved å ikke oppgi det i requirments, men likevel spørre om alder.

 

Dette er selvsagt ikke et perfekt system, men siler i det minste ut de aller fleste.

 

Kan skjønne at enkelte under 18 år kan bli provosert, men sånn er det bare. Vi vil ikke ha folk under 18 år i guilden.

 

Woot post 1000

Lenke til kommentar

Folk som er under 13 år kommer sjelden noe lengre enn lvl 30 i WoW, de springer stortsett bare rundt å knøler...

Eneste som irriterer meg er den konstante whininga på dem i storbyene! Er som å spille CS på Finnmark servern :green:

 

Har selv et søskenbarn på 11 år som spiller mye Runescape, er vell egentlig ikke engelsken som er problemet. Engelsken som er brukt i MMO's er ganske basic, er vell mer det at spillet er såpass omfattende at de har ikke kunnskaper til å forstå allt...

Lenke til kommentar

Hmm, min lillebror (11) har spilt endel på min konto uten at det var noe problem. Han spurte noen ganger om ord, men da var det vanligvis folk som ikke kunne skrive korrekt engelsk for alt i verden som kom med de mest merkelige utsagn som jeg måtte oversette.

 

Han er 11, jeg hadde aldri latt han spille wow på egenhånd i den forstand at det ikke blir passet på hvor mye han spiller, og hvordan han oppfører seg. Og det eneste jeg faktisk har måtte passe på når det gjelder han, er at han ikke skal logge inn mens jeg spiller.

 

Alder har kanskje litt å si, men selv finner jeg idioter (ja, idioter) som er eldre enn meg som såvidt kan engelsk og som kunne hatt godt av å hatt mor i huset for å lære de noen manerer.

 

Det er kanskje en viss sammenheng mellom alder og modenhet, men ikke prøv å fortell meg at en som oppfører seg som en drittsekk når han er 15-17 plutselig tar helomvendig når han fyller 18. Iallefall ikke online...

 

Men hvordan skulle aldersgrense hjelpe? Det er jo som sagt foreldrene som går inn og kjøper spillet til ungene...

Lenke til kommentar
Jeg skyr alle ungene som pesten.. Aldersgrensa er altfor lav syns jeg.. Hvor mange av alle av spillerene over 18 spør om ting som " help me dm plz " og " gold plz " ? Skal vedde på at det ikke er noen..

7359173[/snapback]

Jeg har et inntrykk av deg som en person på under 16 år.

Lenke til kommentar

Spelte diablo 2 når eg var 9 år.. Spelte også Counter-Strike på den alderen..

kan ikkje huske at eg hadde problemer med å forstå noko/nokon.

Kjenner nokre folk som er 15 år og ikkje kan bedre engelsk enn eg kunne då eg var 9 :cool: lærte mykje engelsk av å spele over internett på den tida :)

Folk som er under 13 år kommer sjelden noe lengre enn lvl 30 i WoW, de springer stortsett bare rundt å knøler...

Spiller nokre gonger med en som er 12 år og går i sjuende klasse. Han er level 60 Hunter og har en level 43 Mage. Og då han spelte diablo 2 hadde han en level 94 amazon og alle klassene over level 60 og de fleste på level 80.

Endret av 2rst1
Lenke til kommentar

Poenget er, at disse ungene har jo tilnærmet 0 engelsk-kunnskaper, og er langt fra kvalifisert til å kunne spille ett MMO. De ville jo ikke greid å opprette en account engang. Hva syns dere om dette? Jeg syns det er ett stort problem.. at unger kaster bort pengene sine på noe de ikke får til å utnytte slik det skal.

7356387[/snapback]

Kjipt at de kaster bort livet sitt ja

Lenke til kommentar
jeg er 10 år men når jeg var 9 så spilte jeg wow..... ikke akkurat noe og skryte av men.... jeg kunne veldig godt engelsk ( syns jeg da) har også slutta. men kom opp til lvl33 gnome rouge. Brukte broren min sin bruker da

7362497[/snapback]

 

Men ikke spillt lenge nok til å skrive rogue ordentlig :)

Lenke til kommentar
Jeg skyr alle ungene som pesten.. Aldersgrensa er altfor lav syns jeg.. Hvor mange av alle av spillerene over 18 spør om ting som " help me dm plz " og " gold plz " ? Skal vedde på at det ikke er noen..

7359173[/snapback]

Jeg har et inntrykk av deg som en person på under 16 år.

7363347[/snapback]

 

 

Jaha..

 

Synes bare det er synd at spillet blir ødelagt av leet-kids og emoer som ikke engang gidder å spørre pent om ting, for eksempel at det pluttselig spretter opp et trade-vindu og etterpå kommer whisper: " gold "

 

Rett og slett synd.. Majoriteten av disse er jo under 18, men sier selvfølgelig ikke at de fleste gjør det, men de som dette gjelder ødelegger for de andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...