Gå til innhold

Unger som spiller wow


Anbefalte innlegg

En helt norsk 9 åring kan ikke nok engelsk til å bli med i WoW i det hele tatt. Når man går i 7.klasse kan man kanskje nok til å starte med WoW. Men helst ikke i noen raiding guild hvis man behøver å si noe :)

7359867[/snapback]

 

Nå handler ikke wow bare om raiding heller:) Men jeg tenkte meg ikke om når det gjalt engelskkunnskapen dems. Tre år med engelsk er vel ikke nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En helt norsk 9 åring kan ikke nok engelsk til å bli med i WoW i det hele tatt. Når man går i 7.klasse kan man kanskje nok til å starte med WoW. Men helst ikke i noen raiding guild hvis man behøver å si noe :)

7359867[/snapback]

Det varierer jo fra person til person, en kompis av meg på 18 som har dårligere engelsk kunnskaper en normale 10 åringer.

Lenke til kommentar

Engelsk skal vel ikke være noe problem? Vis det er derfor dere whiner om unger som spiller wow skal dere også whine på endel over 16 også. Jeg er ikke ute av ungdomskolen ennå er n1 på posting done på forumet på guildet snakker alltid på vt og er aktiv i guildchat, pga min engelsk skal jeg da ikke få lov til og spille wow eller bli oversett av folk over 18? Og forøvrig de fleste som " unger " som spiller wow er ikke retards som whiner etter G er bare et par. :)

Lenke til kommentar
Tenåringer er barn for meg uansett. De fleste av dem spiller Alliance og noen har idiotiske navn som ødelegger spillopplevelsen. Enuff said.

7360221[/snapback]

 

Gi noen eksempel på barnslige navn da? :)

Såg ett her om dagen: Bowftw.

 

Menne uansett så lenge ungene kan prate slik at man forstår og ikkje er helt idioter så sier eg fritt fram for å spille!

Lenke til kommentar

Heh dette her er faktisk litt morsomt.

 

Jeg har en kompis som er like gammel som meg, altså 17 år. han og brødrene har alltid spilt WoW alle sammen, men mest han og den minste broren, som går i 7 klasse, eller har akkurat begynt i 8 ende.

 

Jeg kom ned til dem en dag i sommerferien, satt lillebroren hans og spilte wow, lurte jeg på hva han gjorde på. Nei han satt på level 60 hunteren sin og var i MC...

 

Ikke nok med at han var level 60 og i MC guild, han hadde for helvete bedre items enn meg.

 

No fair.

Lenke til kommentar
Unger som dem burde spille Playstation, Xbox, whatever. Spill på PC er for komplisert for så små barn. De kan ikke engang installere et spill uten å spørre pappa om hjelp. Det er ihvertfall en god måte for kidsa å lære engelsk, men jeg vet ikke hvordan de kommer til å oppføre seg ingame...

7358520[/snapback]

 

Dagens unger har ikke noe problem med å innstalere og spille pc spill.. har selv en lillebror på 10 år som har spilt strategi spill siden han var 5=p og klarer alt selv..

Som du sier, så er det en god måte å lære engelsk på=) og det er ikke alle unger som bråker, men er nok mange ja=). Men er jo ikke verre enn å lage sine egne 18+ guilder/klaner da..

Lenke til kommentar

Jeg jobber med å selge spill, og hver gang en pappa kommer inn i butikken, med en ung sønn, og kjøper den 30-dagers prøve utgaven av WoW....

 

... ja, jeg får en litt dårlig følelse! For jeg vet hvor stor sjansen er for at det går til helvete med de stakkars barna, som det gikk til helvete med meg og så mange andre... :) Men jeg selger det bort, og håper på det beste! Det er jo tross alt ufattelig mye moro i spillet! :)

Lenke til kommentar

Wow burde hatt 18 års aldersgrense.

 

Ikke på grunn av innholdet, men på grunn av avhengighets faktoren.

 

Er selv i en guild med kun 18+ (såvidt vi veit da) og vi har en uoffisiell 18 års grense.

(hvilket betyr at vi ikke oppgir det i requirments, men bastant avviser de som er under 18 år)

 

Jeg har 2 unger på 4 og 6, de spiller selfølgelig ikke. Men de har fått lov å lvle alle mine characters fra 0-300 i fisking. hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Wow burde hatt 18 års aldersgrense.

 

Ikke på grunn av innholdet, men på grunn av avhengighets faktoren.

 

Er selv i en guild med kun 18+ (såvidt vi veit da) og vi har en uoffisiell 18 års grense.

(hvilket betyr at vi ikke oppgir det i requirments, men bastant avviser de som er under 18 år)

 

Jeg har 2 unger på 4 og 6, de spiller selfølgelig ikke. Men de har fått lov å lvle alle mine characters fra 0-300 i fisking. hehe

7361746[/snapback]

 

Haha! Snakk om utnytting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...