Gå til innhold

Unger som spiller wow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg synes det virker litt skremmende at så mange i alderen 8-14 år spiller wow.

 

Det er jo tross alt et spill som tar veldig mye tid, spesielt fra viktigere ting som skole og fotball.

 

Jeg vet at jeg hadde sliti hvis jeg hadde spilt wow da jeg var så ung.

7382482[/snapback]

 

 

 

kan da enda gå på skole å spille aktivt wow... og det ekke alle som liker fotball selv om foreldra dine tredde fotball drakta over huet ditt når du var liten så betyr ikke det at ALLE gutter spiller fotball i fri tiden... syns unger idag skal bestemme selv hva de vil jeg... og respektere dem for valget dem tok..

 

 

værtfall det jeg skal gjøre når jeg får en unge... skal ikke tvinge på guttungen/jentungen fotball drakt/turn drakt

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Vi som har passert 30 trenger unger å pwne når gikten begynner å ta oss og refleksene ikke ligner grisen. Alle som enda ikke har utviklet full motorikk er hjertelig velkommen til å spille sier nå jeg!  :!:

7356637[/snapback]

 

herregud da "man".. bruk "barndommen" din på noe mer "sosialt".. fatter ikke hva det er med unger og mobil/pc idag.. hørte 2 10-12 år gammle gutter snakka om hvilket lys dem skulle ha i pc'en også en her en dag.. HELT enig med tråd starter, og verre blir det vist noen av oss "seniors" skulle klare og havne i samme grp eller BG.

 

og foreldrene lurer på hvor de lærer å banne.. lol

Lenke til kommentar
jeg synes det virker litt skremmende at så mange i alderen 8-14 år spiller wow.

 

Det er jo tross alt et spill som tar veldig mye tid, spesielt fra viktigere ting som skole og fotball.

 

Jeg vet at jeg hadde sliti hvis jeg hadde spilt wow da jeg var så ung.

7382482[/snapback]

 

må no finnest bedre ting for en unge på 8-10 år. sport, bygge hytte, lage demning eller noe. er en grunn til at det er aldersgrense 12+, noe som foreldra BØR akseptere. ikke pokker om min unge skal få bynne med MMORG på en alder av 8 år.

Lenke til kommentar
Spelte diablo 2 når eg var 9 år.. Spelte også Counter-Strike på den alderen..

kan ikkje huske at eg hadde problemer med å forstå noko/nokon.

Kjenner nokre folk som er 15 år og ikkje kan bedre engelsk enn eg kunne då eg var 9  :cool:  lærte mykje engelsk av å spele over internett på den tida  :)

Folk som er under 13 år kommer sjelden noe lengre enn lvl 30 i WoW, de springer stortsett bare rundt å knøler...

Spiller nokre gonger med en som er 12 år og går i sjuende klasse. Han er level 60 Hunter og har en level 43 Mage. Og då han spelte diablo 2 hadde han en level 94 amazon og alle klassene over level 60 og de fleste på level 80.

7365258[/snapback]

 

og har vel knapt noen venner i klassen... enkelte skulle ikke fått låv til å få barn....

Lenke til kommentar

Sorry litt OT, men

 

MysticoN, er du bare morgen gretten, eller hater du bare generelt mmo rpg spill ? :p

 

Jeg hadde selv tenkt å komme med et konstruktiv innlegg med tanke på topicet, men nattevakt syndromet gir meg for øyblikket ingen sjanse til å utrykke meg klart nok. But ill be back :O

Lenke til kommentar
Sorry litt OT, men

 

MysticoN, er du bare morgen gretten, eller hater du bare generelt mmo rpg spill ? :p

 

Jeg hadde selv tenkt å komme med et konstruktiv innlegg med tanke på topicet, men nattevakt syndromet gir meg for øyblikket ingen sjanse til å utrykke meg klart nok. But ill be back :O

7382549[/snapback]

 

 

kan nokk godt hende at du har rett med at jeg er litt morgen gretten ja.. nattevakt tar på..

 

men så har jeg no også kommet i mange grp med players som virker at de er 8-10 år gammel.. ikke sikkert at de er det.. men...

 

må no være enda verre for alliance..

Lenke til kommentar

iriterer meg grenseløst over unger som er møkk frekke overalt. men så snart han kommer på ventrillo ser vi att han bare er en 12 åring som høres konsant redd ut for og snakke.

 

eller disse som lager twink er vel mange unger som gjør de vil bare pvpe på low lvl, og spam inviter lvl 1 folk.

 

eller går rundt og ganker med night elf male hunteren dems som heter LEgolasss

Lenke til kommentar
Unger som dem burde spille Playstation, Xbox, whatever. Spill på PC er for komplisert for så små barn. De kan ikke engang installere et spill uten å spørre pappa om hjelp. Det er ihvertfall en god måte for kidsa å lære engelsk, men jeg vet ikke hvordan de kommer til å oppføre seg ingame...

7358520[/snapback]

 

Når vi var 9 år gammel da fikk vi en PC, den hadde 640kB RAM og en prosessor som gikk på hele 6MHz, det var ingen harddisk men myke floppy disketter med hull i midten. Vi som hadde PC (det var ikke mange) var de som var best i Engelsk på skolen. Jeg var så god at læreren mistenkte meg for juks. Det var gode gamle Larry og Space Quest og Kings Quest, der en måtte skrive inn alt en skulle gjøre på engelsk.

Lenke til kommentar
Når vi var 9 år gammel da fikk vi en PC, den hadde 640kB RAM og en prosessor som gikk på hele 6MHz, det var ingen harddisk men myke floppy disketter med hull i midten. Vi som hadde PC (det var ikke mange) var de som var best i Engelsk på skolen. Jeg var så god at læreren mistenkte meg for juks. Det var gode gamle Larry og Space Quest og Kings Quest, der en måtte skrive inn alt en skulle gjøre på engelsk.

 

Litt ironisk kan man si selvsagt:) Selvsagt var dem som hadde pc den gang også best på skolen. Nerder er jo bedre på skolen enn andre:)

Lenke til kommentar
Har fått de aller fleste engelskkunnskapene mine fra data, internett og spill. Har spilt WoW i over ett år nå (starter når jeg var 12), og i det siste året har mange 20+ mistenkt meg for å være voksen. Men jeg må innrømme at jeg helt i starten tigget om penger og hjelp, men kom meg fort etter et par måneder.

 

Rating@13+

7393149[/snapback]

 

hvorfor tigge om penger? finnest nesten ikke noe som er mer plagsomt:(

Lenke til kommentar
Tenåringer er barn for meg uansett. De fleste av dem spiller Alliance og noen har idiotiske navn som ødelegger spillopplevelsen. Enuff said.

7360221[/snapback]

Tredveåringer er gamlinger for meg. De fleste av dem spiller Horde og noen av dem er elitister som sutrer på forum angående noe som er omtrent ikke-eksiterende og ødelegger forumopplevesen. Enuff said.

Lenke til kommentar

Ja... små unger som ikke forstår wow er irriterende.

Ja... jeg ønsker helst ikke å spille sammens med personer under 16 år.

Men, det er deres fulle rett å spille wow. Ingen andre enn deres egne foreldrer kan si at de ikke har lov til det(og foreldrene bør da selvsagt ta i betraktning aldersanbefalingen på spillet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...