PsychoDevil98 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Det har seg slik at aa-instillingene inne i spillets innstillinger ikke virker når jeg skrur den på. For eksempel på bf2, har jeg satt aa på 4x. I selve spillet er det deriomot ingen aa. Det samme kan sies om nfsc. Dette kan imidlertid løses ved at jeg aktiverer aa i selve driveren på desktopen. Dette vil jeg helst slippe, da jeg spiller spill som jeg vil ha forskjellige instillinger på. Har et 7800gt-kort@450/1150, [email protected] og 2 gig ram. Driveren til grafikkortet er 91.47, altså ikke den siste versjonen, da jeg har hatt problemer med denne. Håper folket har en løsning på problemet mitt. PD Endret 25. november 2006 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Dersom du skal bruke og aktivere AA fra spillet må AA være satt til "aplication controlled/preference" i driveren til kortet. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Nå har jeg satt den til application-controlled. Skal teste det nå om det virker. Takk for raskt svar Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Det virket. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå