MasterShake Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hva skjedde med Rare? Jeg hørte på den nyeste podcasten til 1up.com, og de sa at Viva Pinata er en av årets 5 beste spill. Garantert kjøp for meg da. Rare sine spill var en av grunnene til at jeg elsket N64. Jeg er faktisk glad for at de ble kjøpt av Microsoft. De hadde sikkert fortsatt å lage bra spill for Nintendo, men nå får man den "type" spill i finfin grafikk, istedenfor å måtte ta til takke med sub par Wii gfx. Med Xbox 360 og Wii får vi det beste av to verdener sånn jeg ser det. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hadde dog vært interessant å se hva Rares geniale og gale hjerner hadde klart å koke sammen til wii med det nye kontrollsystemet... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Nå har vel spillene til Rare aldri vært noen super selgere. Dessuten så flykta de ansatte fra Rare før Microsoft solgte de. Rare kan lage pene spill, men that's it! Men til gjengjeld så er jo det fordi de får all den tiden de trenger. Endret 25. november 2006 av Excelsion Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Rare kan lage pene spill, men that's it! 7358857[/snapback] That's it? Graphics > alt .. kaoff Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Rare kan lage pene spill, men that's it! 7358857[/snapback] Nei nei. Da har du ikke spilt et av Nintendo sine Rare spill. De er ikke bare pene, men gameplayet er kanonbra. Spillene er fulle av detaljer og andre geniale saker. Nå har vel spillene til Rare aldri vært noen super selgere. 7358857[/snapback] GoldenEye til Nintendo64 solgte over 8millioner. Til sammenligning solgte Zelda: Ocarina of time 8.9millioner. Halo 2 har solgt 7.8 millioner. Endret 25. november 2006 av eunaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå